• ik ben op dit moment mijn haar voor het eerst gedeeltelijk roze te verven. het moet nu intrekken, dus ik zit achter mijn laptop met mijn haar ingewikkeld in foliexD
    heeft een van julie haar haar weleens geverfd, en zo ja welke kleur??


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb een donker bruine pluk aan de voorkant en high-lights :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ah, leuk! (:

    Ja, best wel vaak, maar dan alleen natuurlijke kleuren. Felrood en donkerbruin en ook al eens heel lichtblond. Maar nu hou ik het gewoon zoals ik het nu heb (goudblond). Alhoewel ik het misschien over een tijdje wel weer een keel rood wil verven, als niet iedereen het meer doet (krul)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Eh ja, blond en een paar pogingen tot rood. Nu heb ik er een groene dread in, but that's about it.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eh, let's think.. Zilver, blauw, paars, roze, groen, en knalrood. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    vorige week heb ik mijn haar deze kleur geverfd:


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Gewoon donkerbruin en nu lichtbruin met highlights.

    Mijn ouders doen me wat als ik met roze haar zou thuiskomen. Ik zou het niet eens willen ook.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja, in zo ongeveer elke kleur denk ik wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maak een foto straks van hoe het is geworden! :3
    Ik was blond, nu bruin.


    i put the fun in funeral

    Ik heb zwartpaars gehad, chocoladebruin, blauw en ik heb nu al een hele tijd een heel lichtblonde lok, maar ik wil binnenkort weer terug naar zwart (:


    Alis volat propriis.

    Nope. Mag niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb bruin, rood, zwart, blauw en roze gehad en het is nu gewoon weer blond.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Audacity schreef:
    Maak een foto straks van hoe het is geworden! :3
    Ik was blond, nu bruin.

    zal ik zeker doen, als het me lukt


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik heb zowel blonde als sterk rode plukken gehad en iedere denkbare vorm van rood, donkerblond, bruin en zwart in mijn hele haar :"D


    Let it come and let it be

    Eh, ik verf het standaard blond:)


    Bad decisions make good stories.

    Ja, ik heb een keer zwart met een roze lok gehad.
    Neon rood.
    Wit met roze punten.
    En helemaal vèl roze.

    Maar toen moest ik een baan zoeken, en mensen vonden mijn haarkleur niet zo leuk, dus heb ik het maar weer blond geverfd x')


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.