• Heei,

    ik moet een wiskunde onderzoek doen, en ik heb een aantal vragen die ik aan jullie zou willen stellen. Het liefst heb ik dat kinderen tussen de 13 en 15 antwoorden. En als je dat dus niet bent, dan zou ik jullie vragen om de vragen te beantwoorden aan de hand van toen je 15 jaar was(:

    - Wat is je leeftijd? (Als je te oud bent, dan vul je de leeftijd in die je nu bent, maar de volgende vragen vul je in aan de hand van wat je deed/kreeg op je 15e)

    - Bespeel(de) je een instrument? Zo ja, welk(e) instrument(en) bespeel(de) je?

    - Hoeveel zakgeld krijg/kreeg je per maand?

    - Hoeveel kleedgeld krijg/kreeg je per maand?

    - Mag/mocht je uitgaan? Zo ja; tot hoe laat?

    - Mag/mocht je alcohol drinken van je ouders?
    Alleen thuis/overal/niet.

    - Hoeveel uur besteed(de) je per dag achter de computer?

    - Heb je hyves/twitter/facebook? Nvt. voor mensen ouder dan vijftien, aangezien sommige sites toen nog niet zo populair waren als nu.

    - Heb je ooit mensen ontmoet via het internet?

    Echt super bedankt als je dit zou willen invullen, het zou me echt ontzettend helpen.


    Bedankt allemaal voor het invullen, maar ik heb geen resultaten meer nodig(:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 22:30 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    - Wat is je leeftijd? 16 jaar

    - Bespeel(de) je een instrument? Zo ja, welk(e) instrument(en) bespeel(de) je? Nee

    - Hoeveel zakgeld krijg/kreeg je per maand? 20

    - Hoeveel kleedgeld krijg/kreeg je per maand?

    - Mag/mocht je uitgaan? Zo ja; tot hoe laat? Ja half 1/ 1 uur

    - Mag/mocht je alcohol drinken van je ouders?
    Alleen thuis/overal/niet. Ik dronk het zelf nog niet, maar van m'n ouders mocht het wel, want ze vertrouwen mij. Ze weten dat ik niet te veel drink.

    - Hoeveel uur besteed(de) je per dag achter de computer? Geen idee, maar best wel veel x]

    - Heb je hyves/twitter/facebook? jaa allemaal, maar twitter zit ik het meest op.

    - Heb je ooit mensen ontmoet via het internet? Nee.

    - Wat is je leeftijd? 15, over een paar dagen 16 tho.

    - Bespeel(de) je een instrument? Zo ja, welk(e) instrument(en) bespeel(de) je? Nee.

    - Hoeveel zakgeld krijg/kreeg je per maand? 20, soms niet maar ik krijg gwn alles wat ik wil omdat ik nooit wat vraag :x

    - Hoeveel kleedgeld krijg/kreeg je per maand? ^

    - Mag/mocht je uitgaan? Zo ja; tot hoe laat? Ja, half 1 of 1 uur.

    - Mag/mocht je alcohol drinken van je ouders? Ja, overal.

    - Hoeveel uur besteed(de) je per dag achter de computer? Uh, lang.

    - Heb je hyves/twitter/facebook? Ja, alle 3.

    - Heb je ooit mensen ontmoet via het internet? Ja.


    I live for the applause, you will die for it.

    - Wat is je leeftijd? 13
    - Bespeel(de) je een instrument? Zo ja, welk(e) instrument(en) bespeel(de) je? Geen
    - Hoeveel zakgeld krijg/kreeg je per maand? Geen
    - Hoeveel kleedgeld krijg/kreeg je per maand?
    Geen, mijn ouders betalen mijn kleding.
    - Mag/mocht je uitgaan? Zo ja; tot hoe laat?
    Nee
    - Mag/mocht je alcohol drinken van je ouders?
    Alleen thuis/overal/niet.

    Niet
    - Hoeveel uur besteed(de) je per dag achter de computer?
    In het weekend de hele dag. In een schoolweek vanaf 18uur tot 21uur.
    - Heb je hyves/twitter/facebook? Hyves & Facebook
    - Heb je ooit mensen ontmoet via het internet?
    Nee

    - Wat is je leeftijd? 19.
    - Bespeel(de) je een instrument? Zo ja, welk(e) instrument(en) bespeel(de) je? Geen
    - Hoeveel zakgeld krijg/kreeg je per maand? 30 euro, dacht ik.
    - Hoeveel kleedgeld krijg/kreeg je per maand? Geen
    - Mag/mocht je uitgaan? Zo ja; tot hoe laat? Nee, toen ik 15 was nog niet :'].
    Nee
    - Mag/mocht je alcohol drinken van je ouders?
    Alleen thuis/overal/niet.
    Lol nee.
    - Hoeveel uur besteed(de) je per dag achter de computer?
    Weekend: Uur of 8. Schoolweek: Eh, 2/3.
    - Heb je hyves/twitter/facebook? Hyves en FB.
    - Heb je ooit mensen ontmoet via het internet?
    Yep.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb het erbij gezet (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    - Wat is je leeftijd? (Als je te oud bent, dan vul je de leeftijd in die je nu bent, maar de volgende vragen vul je in aan de hand van wat je deed/kreeg op je 15e) Ik ben 13

    - Bespeel(de) je een instrument? Zo ja, welk(e) instrument(en) bespeel(de) je? Ik heb vroeger piano gespeeld....

    - Hoeveel zakgeld krijg/kreeg je per maand? Ik heb geen idee. Ik krijg geen vast zakgeld, maar als oma komt krijg ik ongeveer 20 euro. Dat is ongeveer 1 keer per drie/vier weken.

    - Hoeveel kleedgeld krijg/kreeg je per maand? Ik doe samen met mijn zakgeld. Ik doe er niet veel mee, maar als ik iets zie wat ik leuk vind koop ik het. Ik heb genoeg geld op mijn card staan. En soms betaald mijn moeder het.

    - Mag/mocht je uitgaan? Zo ja; tot hoe laat? Als met uitgaan schoolfeesten en disco's bedoelt, ja. Maar ik wil liever niet gaan. Ik vind dat echt saai. Meestal is dat rond een uur of 11 afgelopen

    - Mag/mocht je alcohol drinken van je ouders?
    Alleen thuis/overal/niet.
    Nee. Ik ben 13, nog iets te jong. En ik denk ook niet dat ik het echt veel ga doen ofzo...

    - Hoeveel uur besteed(de) je per dag achter de computer? Veel te veel. Minstens 4/5 uur per dag. Maar soms ligt het ook aan het schoolwerk. Ik werk meestal op de computer.

    - Heb je hyves/twitter/facebook? Nvt. voor mensen ouder dan vijftien, aangezien sommige sites toen nog niet zo populair waren als nu. Ja. Alles. Maar ik doe alleen veel met hyves. Twitter snap ik niet en facebook vind ik echt boring.

    - Heb je ooit mensen ontmoet via het internet? Nee.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 16:47 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    - Wat is je leeftijd? (Als je te oud bent, dan vul je de leeftijd in die je nu bent, maar de volgende vragen vul je in aan de hand van wat je deed/kreeg op je 15e) 15

    - Bespeel(de) je een instrument? Zo ja, welk(e) instrument(en) bespeel(de) je? nee

    - Hoeveel zakgeld krijg/kreeg je per maand? per maand 32 euro

    - Hoeveel kleedgeld krijg/kreeg je per maand? als ik het krijg ongeveer 100 per maand

    - Mag/mocht je uitgaan? Zo ja; tot hoe laat? mag wel, wil niet, dus weet niet to hoe laat.

    - Mag/mocht je alcohol drinken van je ouders?
    Alleen thuis/overal/niet. geen idee, nooit gevraagt, geen behoefte aan.

    - Hoeveel uur besteed(de) je per dag achter de computer? zo'n 5 a 6

    - Heb je hyves/twitter/facebook? Nvt. voor mensen ouder dan vijftien, aangezien sommige sites toen nog niet zo populair waren als nu. jep, allemaal

    - Heb je ooit mensen ontmoet via het internet? ja


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Alles dat nu nog gepost zal worden, ga ik niet meer mee tellen. Alleen de antwoorden van de mails op sporten zullen nog beantwoord en gebruikt worden. Ik ben nu de informatie aan het verwerken. Super bedankt allemaal voor het antwoorden ^^

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:08 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    - Wat is je leeftijd? 15
    - Bespeel(de) je een instrument? Piano, harp en low D whistle.
    - Hoeveel zakgeld krijg/kreeg je per maand? €25,-
    - Hoeveel kleedgeld krijg/kreeg je per maand? Geen.
    - Mag/mocht je uitgaan? Zo ja; tot hoe laat? Geen behoefte aan.
    - Mag/mocht je alcohol drinken van je ouders? Ja, overal en zoveel als ik wil, want ze weten wel hoe goor ik alcohol vind. (aa')
    - Hoeveel uur besteed(de) je per dag achter de computer? Door de week één à twee uur, in het weekend staat hij vrijwel de hele dag aan, hoewel ik er lang niet altijd achter zit. Ik vind 't alleen handiger hem aan te laten staan. (:
    - Heb je hyves/twitter/facebook? Twitter.
    - Heb je ooit mensen ontmoet via het internet? Ja.


    nvm, zie net dat het niet meer hoeft. ): /slome ik

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:14 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Wat is je leeftijd?
    15
    - Bespeel(de) je een instrument? Zo ja, welk(e) instrument(en) bespeel(de) je?
    Geen
    - Hoeveel zakgeld krijg/kreeg je per maand?
    30 à 40 euro
    - Hoeveel kleedgeld krijg/kreeg je per maand?
    Ik krijg geen kleedgeld
    - Mag/mocht je uitgaan? Zo ja; tot hoe laat?
    Ik mag uitgaan. Hangt ervan af naar waar ik ga.
    - Mag/mocht je alcohol drinken van je ouders?
    Alleen thuis/overal/niet.
    - Hoeveel uur besteed(de) je per dag achter de computer?
    3 à 4 uren.
    - Heb je hyves/twitter/facebook? Nvt. voor mensen ouder dan vijftien, aangezien sommige sites toen nog niet zo populair waren als nu.
    Facebook en Twitter.
    - Heb je ooit mensen ontmoet via het internet?
    Ja,veel mensen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    - Wat is je leeftijd? (Als je te oud bent, dan vul je de leeftijd in die je nu bent, maar de volgende vragen vul je in aan de hand van wat je deed/kreeg op je 15e) 15
    - Bespeel(de) je een instrument? Zo ja, welk(e) instrument(en) bespeel(de) je? Jep, piano.
    - Hoeveel zakgeld krijg/kreeg je per maand? Niets
    - Hoeveel kleedgeld krijg/kreeg je per maand? Nee :')
    - Mag/mocht je uitgaan? Zo ja; tot hoe laat? Ja, tot 2 uur s'nachts max. geloof ik.
    - Mag/mocht je alcohol drinken van je ouders?
    Alleen thuis/overal/niet.
    Ja, overal. (:
    - Hoeveel uur besteed(de) je per dag achter de computer? Veel, toch gemiddeld 4 uur denk ik.
    - Heb je hyves/twitter/facebook? Nvt. voor mensen ouder dan vijftien, aangezien sommige sites toen nog niet zo populair waren als nu. Facebook en Twitter, hyves heb ik pas verwijderd.
    - Heb je ooit mensen ontmoet via het internet? Ja (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wat is je leeftijd?
    15 jaar

    - Bespeel(de) je een instrument? Zo ja, welk(e) instrument(en) bespeel(de) je?
    Mijn stem :P En een minibeetje keyboard

    - Hoeveel zakgeld krijg/kreeg je per maand?
    Niets, hoef niks zelf te betalen

    - Hoeveel kleedgeld krijg/kreeg je per maand?
    Niets, kleding wordt ook betaalt xD

    - Mag/mocht je uitgaan? Zo ja; tot hoe laat?
    Ik mag uitgaan, maar ik ga nooit. Want bij mij in de stad is er niks te doen xD

    - Mag/mocht je alcohol drinken van je ouders?
    Dat mag van ze, maar ik doe het niet. Ben een echte bob.

    - Hoeveel uur besteed(de) je per dag achter de computer?
    Verschilt, soms maar 1 uur, soms de hele dag :)

    - Heb je hyves/twitter/facebook? Nvt. voor mensen ouder dan vijftien, aangezien sommige sites toen nog niet zo populair waren als nu.
    Alleen hyves, maar daar doe ik geen flikker mee.

    - Heb je ooit mensen ontmoet via het internet?
    Zeker, de helft van mijn vrienden en m'n vriendje :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat is je leeftijd?
    15
    - Bespeel(de) je een instrument? Zo ja, welk(e) instrument(en) bespeel(de) je?
    nope

    - Hoeveel zakgeld krijg/kreeg je per maand?
    €12,50

    - Hoeveel kleedgeld krijg/kreeg je per maand?
    geen

    - Mag/mocht je uitgaan? Zo ja; tot hoe laat?
    Denk het wel, maar dat hoef ik zelf niet

    - Mag/mocht je alcohol drinken van je ouders?
    Alleen thuis/overal/niet.
    Ik drink niet

    - Hoeveel uur besteed(de) je per dag achter de computer?
    3 uur

    - Heb je hyves/twitter/facebook? Nvt. voor mensen ouder dan vijftien, aangezien sommige sites toen nog niet zo populair waren als nu.
    Nee

    - Heb je ooit mensen ontmoet via het internet?
    Nee


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    - Wat is je leeftijd? (Als je te oud bent, dan vul je de leeftijd in die je nu bent, maar de volgende vragen vul je in aan de hand van wat je deed/kreeg op je 15e) 17

    - Bespeel(de) je een instrument? Zo ja, welk(e) instrument(en) bespeel(de) je? Nope.

    - Hoeveel zakgeld krijg/kreeg je per maand? 20 euro.

    - Hoeveel kleedgeld krijg/kreeg je per maand? Ik weet niet zeker of ik het toen al had, maar ik denk het wel: 50 euro.

    - Mag/mocht je uitgaan? Zo ja; tot hoe laat? Ik wilde niet.

    - Mag/mocht je alcohol drinken van je ouders?
    Alleen thuis/overal/niet. Nee, helemaal niet.

    - Hoeveel uur besteed(de) je per dag achter de computer? 2 uur?

    - Heb je hyves/twitter/facebook? Nvt. voor mensen ouder dan vijftien, aangezien sommige sites toen nog niet zo populair waren als nu. Jup.

    - Heb je ooit mensen ontmoet via het internet? Toen nog niet, nee.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat is je leeftijd? 15 jaar

    - Bespeel(de) je een instrument? Zo ja, welk(e) instrument(en) bespeel(de) je? nee, ook nooit gedaan

    - Hoeveel zakgeld krijg/kreeg je per maand? Geen. Wel 15 euro belkrediet

    - Hoeveel kleedgeld krijg/kreeg je per maand? Geen. Ik krijg het vaak gewoon als ik het vraag

    - Mag/mocht je uitgaan? Zo ja; tot hoe laat? Ik zou in principie uit mogen gaan tot 2h (Ik heb bijna 16) maar ik voel daar nog geen behoefte voor

    - Mag/mocht je alcohol drinken van je ouders?
    Alleen thuis/overal/niet. Ik zou alcohol mogen drinken (niet veel) maar ik wil niet drinken

    - Hoeveel uur besteed(de) je per dag achter de computer? Veel. normaal 2h tijdens school (indien geen grote testen) in het weekend tot 6h

    - Heb je hyves/twitter/facebook? Facebook: ja, gebruik ik ook
    twitter: ja, maar ik gebruik het niet (0 followers, 0 followings)
    hyves: ooit gehad.

    - Heb je ooit mensen ontmoet via het internet?
    Nee. (Ik heb wel enkele vriendinnen, maar ik heb ze nooit gemeet)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please