• Daniel Radcliffe rookt! Hier is het youtube filmpje:



    Je moet kijken rond 0.15! Ik wist dat niet!

    Even voor de duidelijkheid: Het spreekt me aan omdat ik het eigenlijk totaal niet had verwacht bij de cast van Harry Potter. Ik kan er niks aan doen, maar ik hou niet van roken. Het stinkt en het ziet er onverzorgd uit.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 13:52 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."


    als we dan toch bezig zijn.


    Cool, neat, swell -Cry

    SilverDoe schreef:



    is dit Rupert? Ik weet het niet, maar er is een meningsverschil over op internet

    Wth, wat is dat ding? Zo'n drugsgedoe? uhuh, ik loop achter.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Wth, wat is dat ding? Zo'n drugsgedoe? uhuh, ik loop achter.


    Waterpijp, dacht ik


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Boeiend?


    Alleen maar tranen van geluk

    SilverDoe schreef:
    (...)

    Waterpijp, dacht ik


    Ja dat is een waterpijp. Dat is toch dat je wiet zo erop legt, en dat je dat dan oprookt?


    Alleen maar tranen van geluk

    Okeei, het maakt mij eigenlijk niet geweldig veel uit dat hij rookt.. Dat maakt hem er niet minder op ofzo.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nou en? Als iedereen het mag doen, waarom zij dan niet?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yue schreef:
    (...)

    Ja dat is een waterpijp. Dat is toch dat je wiet zo erop legt, en dat je dat dan oprookt?


    Hoeft niet met wiet, volgens mij.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    (...)

    Hoeft niet met wiet, volgens mij.


    Geen idee. Ik gebruik het niet! Haha


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ja, dat wist ik. Dunno how and when.
    En dat 't een enorme alcoholist schijnt te zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ja, dat wist ik. Dunno how and when.
    En dat 't een enorme alcoholist schijnt te zijn.

    *was. Hij rookte heel veel en zat ook aan de drank, maar nu niet meer. Toch?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    bah
    Roken is vies en slecht voor je
    Wat is die Daniel Radclif toch lelijk eigenlijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oppugno schreef:
    (...)
    *was. Hij rookte heel veel en zat ook aan de drank, maar nu niet meer. Toch?


    Maar waarom was hij dat? Omdat Harry Potter over is of zo? Hij heeft genoeg geld om te leven, er zijn genoeg films om in mee te spelen, en de cast en crew kan hij zo vaak als hij wilt terugzien. Maar goed, ik denk dat ik het op zich wel begrijp. Ik was er ook kapot van toen het over was.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Pusheen schreef:
    Wacht, Tom rookt ook?
    Bah :x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    SilverDoe schreef:
    (...)

    Maar waarom was hij dat? Omdat Harry Potter over is of zo? Hij heeft genoeg geld om te leven, er zijn genoeg films om in mee te spelen, en de cast en crew kan hij zo vaak als hij wilt terugzien. Maar goed, ik denk dat ik het op zich wel begrijp. Ik was er ook kapot van toen het over was.

    Idk, ik heb het ooit gelezen. Maar voor hem is het anders, aangezien zijn hele leven erom draaide, en bij jou zal dat misschien ook wel zo zijn, maar toch stukken minder dan voor hem =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...