• Ik hou echt van verhalen schrijven ik lees ook graag boeken en daarom ben ik begonnen met Q.
    Alleen nu myn probleem ik kan nooit verder schrijven dan een paar hoofdstukken ik vind het wel heel leuk om te doen maar ik weet gewoon niets meer of dan denk in een keer om een beter verhaal te schrijven maar ik wil wel een keer graag veder gaan met verhaal heeft iemand tips !? korte verhalen zyn niet echt myn ding, dus dat vind ik niet echt een optie :$
    maar misschien heeft iemand hier tips ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    None

    Gewoon een deadline maken. Dat je elke keer dan een Hoofdstuk moet plaatsen :'D. Werkt bij mijn tenminste want ik haar over de daedline te gaan .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ehm, waarom is dit een relatie-topic? :x
    Maar in ieder geval, wat ik altijd doe is eerst altijd mijn idee uitwerken, en dan pas beginnen met schrijven. Dan weet je waar je naartoe wilt en loop je minder gauw vast.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Een verhaallijn maken op Word, bijvoorbeeld. (:
    Hoe het verhaal tot het einde gaat, en dan schrijven. Anders weet je nooit hoe het moet, begrijp je? Hoe alles wordt gespeeld, gezegd.. Dat moet je bijvoorbeeld ook erbij verzinnen.
    Dit had ik eerst ook, maar je moet het verhaallijn ook in je gedachten maken, of op Word natuurlijk. Misschien lukt het dan wel. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Je kunt beginnen met korte verhalen, ook al is het niet echt je ding, zoals je zegt. Het gevoel dat je krijg als je krijgt als je een verhaal afkrijgt motiveert namelijk enorm, ook als het een kort verhaal is.

    En als je boeken wilt gaan schrijven zou ik eerst iets aan je spelling doen. (;

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 17:44 ]


    Felix

    Wat RainbowDay en CrazyChicken zeggen. (:


    I can't even think straight.

    Aahw, je mag altijd om hulp vragen.
    En we gaan gewoon weer een verhaal samen schrijven. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Defensive schreef:
    Ehm, waarom is dit een relatie-topic? :x
    Maar in ieder geval, wat ik altijd doe is eerst altijd mijn idee uitwerken, en dan pas beginnen met schrijven. Dan weet je waar je naartoe wilt en loop je minder gauw vast.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    CrazyChicken schreef:
    Je kunt beginnen met korte verhalen, ook al is het niet echt je ding, zoals je zegt. Het gevoel dat je krijg als je krijgt als je een verhaal afkrijgt motiveert namelijk enorm, ook als het een kort verhaal is.

    En als je boeken wilt gaan schrijven zou ik eerst iets aan je spelling doen. (;




    Ja misschien is dat ook wel een goed idee, Ja daar let ik wel op tijdens me verhalen hoor hihi (spelling)


    None