• Ik weet eindelijk wat ik ga maken voor suprise. En geloof me, degene gaat echt naar de hel toe die ik heb getrokken. laat het nou net de vriend van mijn zus zijn
    Anyway, ik zoek de vieste dingen die jullie kunnen bedenken.
    Denk er wel aan, het moet leuk blijven en je moet er met je handen in kunnen. Ik zoek naar dingen zoals als nat Peperkoek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Één of twee potten gel blijven leuk, als je een meisje hebt. Dit is een jongen, dus dan zou ik toch voor koude tomatensoep (al genoemd) gaan, of rauwe eieren. Bleaaaargh.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Van die glibberige jam of gelei. Ik moest dat een keer uit een surprise halen met een lepel (eigenlijk was het de bedoeling dat ik 't op zou eten, maar daar was ik na drie happen al mee gestopt).


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    SWAGbyme schreef:
    Honing, vla, gel, rauwe eieren, tappenade, geblenderde pizza >:] etc.


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn beste vriendin's broer had is een keer een suprise gemaakt en die had hij volgegooit met groen slijmerig spul.
    Bedorven eieren?
    Natte popcorn?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik ben altijd ontzettend slecht in vieze, gemene suprises bedenken :')
    Mijn gedicht is altijd het sterkst, haha.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    suRprise
    OT: pudding is echt gross


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Pindakaas, chocopasta, mosterd, andere ranzige etenswaren (al is chocopasta niet ranzig maarja) eeeh melk omg dat is zo vies of boter eeeh gelei is ook ranzig en idd eieren


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Referee schreef:
    Zo'n goedkope pot haargel, dat voelt zo vies aan. Brr


    goed idee!!
    weet ik hoe ik een persoon kan pesten weer.


    -