• ... STOP ERMEE VOOR ZE ER ZO GAAN UITZIEN:






    Nasty, toch? En nu allemaal er vanaf blijven hoor!


    Enfin, ik dacht, ik laat dit even zien, misschien dat dit nagelbijters aanzet tot nadenken of dat ze zodanig gedegouteerd zijn zodat ze er automatisch zelf mee zullen stoppen.


    (Zelf beet ik ook op mijn nagels (niet zo extreem als de foto uiteraard, en dat heb ik afgeleerd door gelnagels te laten zetten. Ze zijn er nu af en mijn nagels zien er een stuk gezonder uit en ik heb al twee weken niet gebeten! *applaus* En ik ben er zeker van dat ik er eindelijk vanaf ben, want ik wil mijn nu mooie nagels echt niét verpesten.)


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ewww... maar ik bijt ze niet tot bloedende aan toe af D: Wat diegene wel heeft gedaan..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Utoya schreef:
    Ik bijt niet, maar als er een scheurtje inzit, dan trek ik ze ervan zeg maar :/ Heel slecht, maar het is een tik.

    Ik ook, vooral als ik nerveus ben. Ik had van de week een gesprek met mijn begeleider, dus nu steekt mijn huid weer een eind boven al mijn nagels uit. ):


    Felix

    Ik wil ook heel graag gelnagels, maar ik mag ze niet :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    uh-oh dat is niet goed...misschien moet ik harder mijn best doen niet te bijten :O


    Lui zijn maakt je creatief

    Utoya schreef:
    Ik bijt niet, maar als er een scheurtje inzit, dan trek ik ze ervan zeg maar :/ Heel slecht, maar het is een tik.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dit klinkt zo stom he.
    Maar nagels blijven doorgroeien, ook al bijt je ze.
    Hoe kan je anders je nagels knippen?
    Acryll nagels zetten ?

    Want net zoals je haar, blijven je nagels voor altijd groeien.

    Ik beet ze zelf ook, en nu bijt ik al 2 jaar niet meer.
    Ze zijn veel gezonder en alles.
    Maar het maakt niet uit of je bijt, dat zit in je genen.


    Carpe Diem x

    ik ben ermee gestpot door ze heel mooit te maken en een manicure te laten doe nu ben ik het afgeleerd Yay


    I'd wonder if i ever cross your mind

    ik heb 5 jaar ofzo op mijn nagels gebeten en toen was ik het beu en ben ik op mijn verjaardag vorig jaar gestopt en nu kan ik het zelfs niet meer verdragen als iemand op mijn nagels bijt x'p


    The soul needs autumn.

    Ik bijt gelukkig geen nagels, ik laat ze juist heel lang groeien. Tot ik er niet meer mee kan hockeyen en andere bezigheden doen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    SwaggerApp schreef:
    Ik bijt nagels,, maar ik probeer het af te leren, meestal scheuren ze in en dan ga ik er aanknagen.. vet irritant D:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mijn tante heeft zulke nagels. Walgelijk. :x


    Let the Night embrace you

    Cerebellum schreef:
    AAAH.
    Gadverdamme, seriously. Ik stopte echt spontaan met bijten, want dat was ik tijdens het aanklikken van dit topic aan het doen
    (no_chears)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Een jongen uit mijn klas heeft zulke nagels... Ik vind het altijd zo goor om daarnaar te kijken. D:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ieuw wtf! Ö


    Where there is a sea there are pirates...

    Utoya schreef:
    Ik bijt niet, maar als er een scheurtje inzit, dan trek ik ze ervan zeg maar :/ Heel slecht, maar het is een tik.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."