• ... STOP ERMEE VOOR ZE ER ZO GAAN UITZIEN:






    Nasty, toch? En nu allemaal er vanaf blijven hoor!


    Enfin, ik dacht, ik laat dit even zien, misschien dat dit nagelbijters aanzet tot nadenken of dat ze zodanig gedegouteerd zijn zodat ze er automatisch zelf mee zullen stoppen.


    (Zelf beet ik ook op mijn nagels (niet zo extreem als de foto uiteraard, en dat heb ik afgeleerd door gelnagels te laten zetten. Ze zijn er nu af en mijn nagels zien er een stuk gezonder uit en ik heb al twee weken niet gebeten! *applaus* En ik ben er zeker van dat ik er eindelijk vanaf ben, want ik wil mijn nu mooie nagels echt niét verpesten.)


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nu ben ik heel blij, dat ik het niet doe (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    AAAH.
    Gadverdamme, seriously. Ik stopte echt spontaan met bijten, want dat was ik tijdens het aanklikken van dit topic aan het doen
    (no_chears)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wat een sexy handen (:
    Ot: Ik bijt geen nagels :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aaah, bah!


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Tranquillo schreef:
    Nu ben ik heel blij, dat ik het niet doe (bloos)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tranquillo schreef:
    Nu ben ik heel blij, dat ik het niet doe (bloos)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Continue schreef:
    Aaah, bah!


    26 - 02 - '16

    Ik bijt niet op mijn nagels, maar op mijn nagelriemen(no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Is that picture real? ;o

    Oké, laat dat nagelbijten maar... ;D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik bijt nagels,, maar ik probeer het af te leren, meestal scheuren ze in en dan ga ik er aanknagen.. vet irritant D:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    SwaggerApp schreef:
    Ik bijt nagels,, maar ik probeer het af te leren, meestal scheuren ze in en dan ga ik er aanknagen.. vet irritant D:


    dat doe ik ook heel vaak
    maar als ik thuis ben, pak ik snel ff een nagelveil of een nagelschaartje

    Ik weet tot hoe ver ik kan bijten en dan blijf ik er ook echt vanaf. Ik heb het nagelbijten 2 maanden lang niet gedaan. Maar door stress en een driftbui heb ik ze er afgebeten.

    Ik bijt niet, maar als er een scheurtje inzit, dan trek ik ze ervan zeg maar :/ Heel slecht, maar het is een tik.


    Olive

    MustacheMe schreef:
    Wat een sexy handen (:
    Ot: Ik bijt geen nagels :3


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tranquillo schreef:
    Nu ben ik heel blij, dat ik het niet doe (bloos)