• Wil ik vragen of iemand een cover voor mij wil maken :Y)

    Het verhaal gaat over Adele (nee, geen fanfiction) die op een dag wakker word in het ziekenhuis waarnaar alles drastisch verandert. Haar ogen zijn verbrand, ze is verminkt. Vanaf dat moment stelt haar moeder zich geweldadig op tegenover haar, zij zelf was enkel tijdelijk in shock en wist zichzelf er bovenop te krijgen. Maar de strijd met de mensen om haar heen is nog maar net begonnen. 'Ik ben weldegelijk mooi, je ziet het alleen niet meer van buiten. Maar dat maakt mij vanbinnen enkel specialer als je me leert kennen.'

    Eisen? Ik wil het een beetje misterieus hebben, het moet niet te veel van het verhaal verklappen, een simpele sierlijke cover zie ik liever als een mengeling van tienduizend foto's die je een beetje transparant hebt gemaakt. De titel is 'Beautiful, from pain.' Die zou ik er graag op zien in een neutrale kleur, als grijs, zwart of wit, zie maar wat er bij past. Eventuele quotes mogen ook, eigenlijk mag alles. Ik heb een suggestie voor een plaatje, maar voel je niet verplicht die er in te gebruiken, als je een beter idee hebt, werk het gewoon uit.



    Is er iemand die zich wil wagen en de strijd aan wil gaan met mijn kieskeurigheid, net zoals Adele de strijd aan gaat me de wereld, om te bewijzen dat zij/jij weldegelijk prachtige dingen kunt creeëren? <3


    Het is niet meer nodig, iedereen bedankt, het verhaal is inmiddels begonnen. Hieronder volgt de officiele beschrijving en link.

    Beautiful, from pain.


    Mijn ogen, verbrand.
    Ik keek uit op een witte zaal, de hemel? Nee, het ziekenhuis.
    Er werd zo veel voor me verzwegen, het enige wat ik recht in de ogen mocht kijken, was ikzelf.
    De hardste waarheid die ik maar kon bedenken.

    'Ik heb het ongeluk overleefd en ben niet blind, maar de rest lijkt het tweede deel van het ongeluk te hebben gekregen.
    Ze zien me niet meer.'

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 14:27 ]


    Let it come and let it be

    Vrienden, ik moet mijn bus gaan halen (Ja ik moet deze keer vroeg weg omdat ik die OV-kaart moet opwaarderen) dus ik kan even geen vraagjes beantwoorden, doe maar gewoon wat jullie het beste lijkt, dan komt het altijd goed :3


    Let it come and let it be


    "I shut my eyes in order to see.'

    Die hierboven is moooi ;x

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 17:22 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, wacht, even opnieuw xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, ze zijn niet echt geweldig, maar ik heb tenminste iets geprobeerd. (:


    http://i40.tinypic.com/25flfux.jpg


    http://i40.tinypic.com/w05emd.jpg


    http://i44.tinypic.com/2cq0213.jpg


    Felix


    Ik ben nu wat progamma's aan het uit proberen en dan gebruik ik jouw foto dus dat is de reden dat dit de derde is die ik je stuur


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jullie moeten gewoon Photoshop leren gebruiken, da's veel beter dan Picnik (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Damn, ik moest 'm nog verscherpen en wat donkerder maken met misschien nog wat effectjes, maar ik moet helaas weg. Dus hier is mijn nog-niet-af-cover, niet zo geweldig dus:


    “Love is a contradiction.”

    Whirlybird schreef:
    Jullie moeten gewoon Photoshop leren gebruiken, da's veel beter dan Picnik (cat)


    Ik heb een hekel aan photoshop, veels te veel knopjes.. ;x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik heb een hekel aan photoshop, veels te veel knopjes.. ;x

    Da's gewoon een kwestie van leren :') Zo dacht ik eerst ook ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    Jullie moeten gewoon Photoshop leren gebruiken, da's veel beter dan Picnik (cat)

    moet je photoshop kpen of downloaden ofzo?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Whirlybird schreef:
    Jullie moeten gewoon Photoshop leren gebruiken, da's veel beter dan Picnik (cat)

    Ik gebruik helemaal geen Picnik, dat is een kutding. (:
    Trouwens. Jij gebruikt Edwardian. ^^

    Never mind, ik heb een enorme obsessie met lettertypes.


    Felix

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Da's gewoon een kwestie van leren :') Zo dacht ik eerst ook ^^


    Dude, ik zie dan door de bomen het bos niet meer ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Ik gebruik helemaal geen Picnik, dat is een kutding. (:
    Trouwens. Jij gebruikt Edwardian. ^^

    Never mind, ik heb een enorme obsessie met lettertypes.

    Heheh, dat je dat ziet, joh :'D En ik zei 't ook gewoon in 't algemeen, hoor, omdat de meesten 't in dit topic wel gebruiken. Dat kan ik zo van de foto's aflezen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'