• Zou iemand dit voor mij kunnen openen, mij lukt het namelijk niet.
    Zeg het eventjes als je moet inloggen, dan geef ik mijn ww enzo even via pb.
    Je moet naar ELO, dan naar Studiewijzer. Vanuit daar kies je het kopje Science, en open je bij thema Bewegen het politierapport, Opdrachten bij het politierapport, en begrippenlijst 1 & 2.

    Magister.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik wil het wel doen, maar moet inloggen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik moet inderdaad inloggen :W


    Let it come and let it be

    Illuminati schreef:
    Ik wil het wel doen, maar moet inloggen.

    Dan stuur ik even mijn gebruikersnaam en ww, oké?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik krijg ook die verschrikkelijke tekens D:

    Je hebt, btw, irritante gegevens om mee in te loggen (cat)


    Let it come and let it be

    Pariah schreef:
    (...)
    Dan stuur ik even mijn gebruikersnaam en ww, oké?

    Ja is goed hoor (:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 13:58 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Counterpoise schreef:
    Ik krijg ook die verschrikkelijke tekens D:

    Je hebt, btw, irritante gegevens om mee in te loggen (cat)

    Weet ik, ze komen van school.
    O, en thanks btw voor het proberen. :W

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 13:59 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Weet ik, ze komen van school.

    Bij ons is het gewoon heel simpel je 6-cijferige leerlingnummer (Laat die van mij nou net een van de simpelste zijn :'D) en een wachtwoord wat je later zelf kunt wijzigen. Oftewel, kom naar het Willem II *O*


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Bij ons is het gewoon heel simpel je 6-cijferige leerlingnummer (Laat die van mij nou net een van de simpelste zijn :'D) en een wachtwoord wat je later zelf kunt wijzigen. Oftewel, kom naar het Willem II *O*

    Misschien, ik moet waarschijnlijk van deze school af. Dus ik zou nog best eens naar het WII kunnen komen. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Misschien, ik moet waarschijnlijk van deze school af. Dus ik zou nog best eens naar het WII kunnen komen. :W

    Als je VMBO-tl, HAVO of VWO kunt doen (wat jou vast wel lukt) kun je komen *O*
    Ben je ooit al eens komen kijken? :3


    Let it come and let it be

    Ik kan dat politierapport wel openen (:
    Hoe moet ik het je nu sturen dan?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Als je VMBO-tl, HAVO of VWO kunt doen (wat jou vast wel lukt) kun je komen *O*
    Ben je ooit al eens komen kijken? :3

    Nope, ik ben nog nooit komen kijken. Ik doe HAVO, en ik zit momenteel in de 3e. Maar onze school leert ons dingen voor de 2e, dus dan zal ik waarschijnlijk in moeten stromen bij de 2e.
    Welk jaar zit jij? :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Illuminati schreef:
    Ik kan dat politierapport wel openen (:
    Hoe moet ik het je nu sturen dan?

    Kun je de opdrachten erbij ook openen?
    Die heb ik namelijk harder nodig.
    Het liefst gewoon hier de vragen ervan neerzetten, want mijn lappie is een beetje Word-loos.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Opdrachten bij het politie onderzoek.

    1. Beschrijf nauwkeurig 3 verschillende soorten van beweging
    2. Noem de verschillende krachten die iets met beweging te maken hebben. Wanneer zijn deze krachten groot en wanneer klein. Ligt je antwoord toe.
    3. Hoe komt dat de eieren in de vrachtwagen in de verpakking nog heel zijn? Ligt je antwoord toe.
    4. Hoe veel kilometer heeft mevrouw afgelegd? Waar uit blijkt dit? (laat dit doormiddel van verschillende berekeningen zien.
    5. Hoe komt het dat mevrouw uit de bocht is gevlogen? Maak hier een kloppend en onderbouw verhaaltje van.

    Practische Opdrachten:
    1. Maak een ei verpakking. Waarmee we het ei met de verpakking uit het raam bij gecijferdheid naar beneden kan vallen en er voor zorgt dat het ei niet kapot gaat. Zorg ook voor een uitleg waarom je het ei op die manier hebt verpakt.
    2. Probeer aan de hand van je onderzoek het begrip traagheid in een filmpje/foto serie/poster/powerpoint/animatie duidelijk weer te geven. Maak hierbij ook een kort verslagje wat er precies gebeurt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Opdrachten bij het politie onderzoek.

    1. Beschrijf nauwkeurig 3 verschillende soorten van beweging
    2. Noem de verschillende krachten die iets met beweging te maken hebben. Wanneer zijn deze krachten groot en wanneer klein. Ligt je antwoord toe.
    3. Hoe komt dat de eieren in de vrachtwagen in de verpakking nog heel zijn? Ligt je antwoord toe.
    4. Hoe veel kilometer heeft mevrouw afgelegd? Waar uit blijkt dit? (laat dit doormiddel van verschillende berekeningen zien.
    5. Hoe komt het dat mevrouw uit de bocht is gevlogen? Maak hier een kloppend en onderbouw verhaaltje van.

    Practische Opdrachten:
    1. Maak een ei verpakking. Waarmee we het ei met de verpakking uit het raam bij gecijferdheid naar beneden kan vallen en er voor zorgt dat het ei niet kapot gaat. Zorg ook voor een uitleg waarom je het ei op die manier hebt verpakt.
    2. Probeer aan de hand van je onderzoek het begrip traagheid in een filmpje/foto serie/poster/powerpoint/animatie duidelijk weer te geven. Maak hierbij ook een kort verslagje wat er precies gebeurt.

    Heel, heel erg bedankt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nog meer nodig?
    Btw, jij hebt bijna dezelfde achternaam als ik x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42