• Dat de hulpverlening in dit land geen klap waard is.


    Die man heeft geen geld geen huis niets. Hij trok met zijn vriendin en zijn stiefkinderen in het leger des hiels. Totdat hij hoorde dat er een pedo naast de kamer van hem en zijn kinderen sliep. Om zijn kinderen en zijn vriendin te beschermen vertrok hij maar niet voordat hij het hef in eigen hand had genomen.

    Zoveel respect voor die man(l).

    Hale schreef:
    (...)

    En nog wel veel meer,

    Maar als ik dat allemaal op moet schrijven,,


    ik verwijs je door naar het meisje in china dat een halfuur overreden op de weg heeft gelegen ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    (...)

    En nog wel veel meer,

    Maar als ik dat allemaal op moet schrijven,,

    Ten eerste kan jij je niet eens voorstellen hoe het is om in zo'n situatie te handelen en het lijkt mij stug dat ze naast hem stond en dat hij haar niet gered heeft...


    "I shut my eyes in order to see.'

    RainbowDash schreef:
    (...)

    ik verwijs je door naar het meisje in china dat een halfuur overreden op de weg heeft gelegen ^^


    Ugh, ik wordt alweer onpasselijk als ik daar aan denk :(


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Ten eerste kan jij je niet eens voorstellen hoe het is om in zo'n situatie te handelen en het lijkt mij stug dat ze naast hem stond en dat hij haar niet gered heeft...


    Nee dat heeft hij niet...

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Ten eerste kan jij je niet eens voorstellen hoe het is om in zo'n situatie te handelen en het lijkt mij stug dat ze naast hem stond en dat hij haar niet gered heeft...


    Meh, deze discussie hebben we al eerder ergens gehad om een reden die ik inmiddels vergeten ben, daar komt toch niks uit <_<

    Wat ik wel graag wil weten is waarom je(hale) respect hebt voor een man die iemand in elkaar slaat omdat hij gehoord heeft dat die man een pedo is. Hij weet dat niet eens zeker!


    quidquid excusatio prandium pro

    Sorry maaar die gozer had niet mteen moeten beuken. Kom op...


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee dat heeft hij niet...

    Was jij erbij dan? 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sorry nog een post van mij..


    De brandweer kan ook niet overal bij komen, het is zielig voor het meisje, maar ze kunnen niet meteen het huis betreden. Sorry dat k het zeg.. Maar hulpverlening is best goed in ons land..
    Vorig jaar heeft de brandweer bij ons een gezin in mijn stad gered van een enorme brand!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Was jij erbij dan? 8)



    Ik heb ruim honderen personen die het gezien hebben, Ik zelf ook helaas was ik te jong om het te kunnen begrijpen.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Meh, deze discussie hebben we al eerder ergens gehad om een reden die ik inmiddels vergeten ben, daar komt toch niks uit <_<

    Wat ik wel graag wil weten is waarom je(hale) respect hebt voor een man die iemand in elkaar slaat omdat hij gehoord heeft dat die man een pedo is. Hij weet dat niet eens zeker!

    Nou, weetje.. ik vind dat zij daar gewoon niet zomaar over kan oordelen. En de hulpverlening in Nederland maar gelijk als slecht kan bestempelen. Ze was er niet bij en daarbij kan zij zich gewoon niet voorstellen, evenmin als ikzelf, hoe je handelt in zo'n situatie. Niet alleen bij dit, bij zoveel :'D Misschien is er verkeerd gehandeld, misschien wel goed. Dat weten we gewoon niet ^^ - wil nog een hele preek typen, maar houdt zichzelf tegen -


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Nou, weetje.. ik vind dat zij daar gewoon niet zomaar over kan oordelen. En de hulpverlening in Nederland maar gelijk als slecht kan bestempelen. Ze was er niet bij en daarbij kan zij zich gewoon niet voorstellen, evenmin als ikzelf, hoe je handelt in zo'n situatie. Niet alleen bij dit, bij zoveel :'D Misschien is er verkeerd gehandeld, misschien wel goed. Dat weten we gewoon niet ^^ - wil nog een hele preek typen, maar houdt zichzelf tegen -


    Ik weet, maar dat krijg je er bij haar niet in xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ik weet, maar dat krijg je er bij haar niet in xD

    Uhuuuh, daarom typ ik ook maar niet verder D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hale schreef:
    (...)


    Ik heb ruim honderen personen die het gezien hebben, Ik zelf ook helaas was ik te jong om het te kunnen begrijpen.

    Daar heb je 't al... :W Zegt al genoeg.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Whirlybird schreef:
    (...)
    Uhuuuh, daarom typ ik ook maar niet verder D:


    Goezo xD

    Maar zolang het alleen bij slecht noemen blijft is het niet zo erg, dat is helaas in de mode. Zodra ze bulpverleners gaat slaan, wat helaas ook in de mode komt, wordt t echt een probleem.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn mening stond hier

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 19:05 ]


    Today will be Girl's Day party with you~