• Dat de hulpverlening in dit land geen klap waard is.


    Die man heeft geen geld geen huis niets. Hij trok met zijn vriendin en zijn stiefkinderen in het leger des hiels. Totdat hij hoorde dat er een pedo naast de kamer van hem en zijn kinderen sliep. Om zijn kinderen en zijn vriendin te beschermen vertrok hij maar niet voordat hij het hef in eigen hand had genomen.

    Zoveel respect voor die man(l).

    ik vind het goed dat hij zn vrouw en kinderen in bescherming neemt en dat hij er wat aan doet, maar ik weet niet..


    I solemny swear i am up to no good

    DavidGuetta schreef:
    ik vind het goed dat hij zn vrouw en kinderen in bescherming neemt en dat hij er wat aan doet, maar ik weet niet..


    Hoe bedoel je?

    Oké... ik kan 't mij heel goed voorstellen dat hij wil vertrekken, maar om dan meteen op de vuist te gaan o_o Daar heb ik geen respect voor ^^ Los 't dan verbaal op, maar niet fysiek..

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 11:41 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Respect omdat ie een man in elkaar slaat? <_<

    Ik heb daar geen respect voor. Geef die pedo aan bij de politie, veel beter. En hoe weet ie sowieso dat dat een pedo is? Een gerucht in de gangen? En hij mept er gelijk op los?


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb er geen respect voor dat hij zo laag zakt, door iemand gelijk in elkaar te slaan. Bel dan de politie ofzo, hij weet nog niet eens zeker of het écht een pedo is.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Ik heb er geen respect voor dat hij zo laag zakt, door iemand gelijk in elkaar te slaan. Bel dan de politie ofzo, hij weet nog niet eens zeker of het écht een pedo is.


    Mee eens.

    En hoezo leidt jij (Hale) hieruit af dat de hulpverlening uit dit land niets waard is? De enige reden dat ik dat hieruit zou afleiden zou zijn als deze man die die ander in elkaar geslagen heeft niet gearresteerd is, dan zou ik vinden dat de hulpverlening slecht is


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Mee eens.

    En hoezo leidt jij (Hale) hieruit af dat de hulpverlening uit dit land niets waard is? De enige reden dat ik dat hieruit zou afleiden zou zijn als deze man die die ander in elkaar geslagen heeft niet gearresteerd is, dan zou ik vinden dat de hulpverlening slecht is


    Omdat ik dat soweizo weet niet alleen door dit,

    Hale schreef:
    (...)

    Omdat ik dat soweizo weet niet alleen door dit,

    Volgens mij is de hulpverlening hier juist fucking goed. Wij hebben in tegenstelling tot veel andere landen plekken waar daklozen kunnen overnachten, en het Leger des Heils.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ... --'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hale schreef:
    (...)

    Omdat ik dat soweizo weet niet alleen door dit,


    En door wat verder dan? En welke soorten hulpverlening bedoel je? politie/brandweer/ambulance?


    quidquid excusatio prandium pro

    Hale schreef:
    (...)

    Omdat ik dat soweizo weet niet alleen door dit,

    Waar baseer je dat nog meer op dan? :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    How low can you go.. Vind niet dat je iemand in elkaar hoeft te trimmen omdat je denkt dat het een pedo is..

    En ik geloof dat wij hier altijd nog een betere hulpverlening hebben als ergens anders op deze aardbol ( met name china )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    RainbowDash schreef:
    (...)

    En door wat verder dan? En welke soorten hulpverlening bedoel je? politie/brandweer/ambulance?


    De brandweer:
    een paar jaar geleden (6-7 jaar) gebeurde wat wij de ramp van Roermond noemen.
    Een vader stak zijn huis in brand waar op dat moment zijn 8 kinderen lagen te slapen.
    De moeder en het jongste kind konden vluchten de rest verbrande levend in de vlammen,
    Rowena op dat moment acht jaar. Hing uit het raam terwijl er een brandweer man naast haar stond.
    Ze schreeuwde om hulp maar de brandweerman kwam haar niet te hulp.
    Volgens hem omdat hij niet wist wat te doen.

    En nog wel veel meer.

    Hale schreef:
    (...)

    De brandweer:
    een paar jaar geleden (6-7 jaar) gebeurde wat wij de ramp van Roermond noemen.
    Een vader stak zijn huis in brand waar op dat moment zijn 8 kinderen lagen te slapen.
    De moeder en het jongste kind konden vluchten de rest verbrande levend in de vlammen,
    Rowena op dat moment acht jaar. Hing uit het raam terwijl er een brandweer man naast haar stond.
    Ze schreeuwde om hulp maar de brandweerman kwam haar niet te hulp.
    Volgens hem omdat hij niet wist wat te doen.

    En nog wel veel meer.


    Dus een brandweerman is een kneus en gelijk is alle hulpverlening overal slecht en moeten we iedereen die een pedo genoemd wordt in elkaar slaan? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dus een brandweerman is een kneus en gelijk is alle hulpverlening overal slecht en moeten we iedereen die een pedo genoemd wordt in elkaar slaan? D:


    En nog wel veel meer,

    Maar als ik dat allemaal op moet schrijven,,