• Dat de hulpverlening in dit land geen klap waard is.


    Die man heeft geen geld geen huis niets. Hij trok met zijn vriendin en zijn stiefkinderen in het leger des hiels. Totdat hij hoorde dat er een pedo naast de kamer van hem en zijn kinderen sliep. Om zijn kinderen en zijn vriendin te beschermen vertrok hij maar niet voordat hij het hef in eigen hand had genomen.

    Zoveel respect voor die man(l).

    Maar wat heeft de Nederlandse hulpverlening precies met dit topic te maken? En sowieso heb ik geen respect voor die man, en zijn geen concrete bewijzen dat die andere man een pedo was en dan nog had hij het recht niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Die "pedo" had toch nog helemaal niks gedaan? Hij wordt dus even zonder reden in elkaar geslagen? Goed voorbeeld ook, voor die kinderen.


    ars moriendi

    Rizardo schreef:
    ... --'


    Alis volat propriis.

    Kijk, als die man die 'pedo' had betrapt als hij aan zijn kinderen zat en hem dan verrot slaat, dan heeft hij groot gelijk. Ik neem aan dat de meeste ouders zo zouden reageren. Maar dat is in dit geval niet zo, dus heeft hij geen reden om die man te gaan slaan. Hij weet niet eens zeker dat die man wel een pedo is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Respect voor iemand die voor eigen rechter speelt? Iedereen heeft het beeld dat pedofielen iedereen verkrachten, maar dat hoeft ook niet zo te zijn. Er zijn ook pedofielen die bijvoorbeeld heel graag kinderfilms kijken maar niks met hun verdere obsessie doen. Ik vind dat hij niet meteen op de vuist had moeten gaan maar bijvoorbeeld eerst met de man had moeten praten. Je kunt niet altijd iedereen maar zomaar in elkaar slaan, dat lost niets op.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ga nu echt zo hard me mening voor me houden en daar mag hale blij voor zijn dat ik dat niet typ.


    Shoganai i ne~

    omg die titel :')
    Herman mept pedo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Loool. Respect voor die vent?
    Volgens mij ben jij dan net als die man mentaal niet helemaal in orde.


    Me so good.

    Nee, ik kan er geen respect voor hebben als je iemand zonder echte reden in elkaar slaagt.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 16:28 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als het in dit land niks waard is, ga dan terug naar je eigen land and het daar zoveel beter is. Vind het een belachelijk filmpje, trouwens, maar dat kan aan mij liggen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Whirlybird schreef:
    Oké... ik kan 't mij heel goed voorstellen dat hij wil vertrekken, maar om dan meteen op de vuist te gaan o_o Daar heb ik geen respect voor ^^ Los 't dan verbaal op, maar niet fysiek..


    Dat. En geef die "pedo" dan gewoon aan bij de politie.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 16:39 ]


    26 - 02 - '16

    Hale schreef:
    (...)

    De brandweer:
    een paar jaar geleden (6-7 jaar) gebeurde wat wij de ramp van Roermond noemen.
    Een vader stak zijn huis in brand waar op dat moment zijn 8 kinderen lagen te slapen.
    De moeder en het jongste kind konden vluchten de rest verbrande levend in de vlammen,
    Rowena op dat moment acht jaar. Hing uit het raam terwijl er een brandweer man naast haar stond.
    Ze schreeuwde om hulp maar de brandweerman kwam haar niet te hulp.
    Volgens hem omdat hij niet wist wat te doen.

    En nog wel veel meer.

    Wij? wie is die wij? Ik ken niemand die dat 'de ramp van Roermond' noemt.
    Die man moet ook aan zijn eigen leven denken. Je kan moeilijk verwachten dat hij zichzelf de dood in jaagt. Ook niet voor een kind.
    Die mensen doen beter werk dan jij.

    Over dit filmpje, dat is gewoon laag. Pedofilie is niet goed, maar het zijn ook gewoon mensen. Daarbij, hij heeft het gehoord. Wie zegt dat het klopt. Dat hij weg is gegaan vind ik logisch, maar die vent in mekaar slaan is gewoon zielig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Whirlybird schreef:
    Oké... ik kan 't mij heel goed voorstellen dat hij wil vertrekken, maar om dan meteen op de vuist te gaan o_o Daar heb ik geen respect voor ^^ Los 't dan verbaal op, maar niet fysiek..


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Serieus Hale, stop met deze topics, ze ontketenen alleen maar ruzie. Soms moet je gewoon je tong afbijten en er niets van aantrekken.
    Vind je het soms leuk, om mensen te stangen? -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hale schreef:
    (...)

    De brandweer:
    een paar jaar geleden (6-7 jaar) gebeurde wat wij de ramp van Roermond noemen.
    Een vader stak zijn huis in brand waar op dat moment zijn 8 kinderen lagen te slapen.
    De moeder en het jongste kind konden vluchten de rest verbrande levend in de vlammen,
    Rowena op dat moment acht jaar. Hing uit het raam terwijl er een brandweer man naast haar stond.
    Ze schreeuwde om hulp maar de brandweerman kwam haar niet te hulp.
    Volgens hem omdat hij niet wist wat te doen.

    En nog wel veel meer.

    Misschien weet je het niet , mar weet je hoe snel vuur om zich heen grijpt .
    Snel, heel snel zeker als er brandbare dingen zijn. En brandweer gaan ergens niet naar binnen als ze zelf dood kunne gaan aan het vuur. Safety first

    Ot: Totaal geen respect. Hoe kunne mensen dit Respect noemen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor