• Ik heb echt een ontzettende hekel aan mijn docente natuurkunde(ook mijn mentor btw) en nu hadden wij echt een vreselijke les gehad van haar. Ze zat de hele tijd te roepen dat we dat allemaal al moesten weten en om eerlijk te zijn snapte ik het nog niet. Maar goed, daarna hadden wij pauze. En ik moest even mijn frustratie kwijt. Dus ik begon zo haar na te doen en mijn vriendin kwam niet meer bij van het lachen. Ze vond dat ik het erg goed na deed. En dat moest ik even met jullie delen
    Doen jullie ook wel eens leraren na?
    ik doe het btw wel vaker.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nope..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rizardo schreef:
    Nope..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ook, ik kan de engste leraar van onze school zo goed nadoen dat er echt iemand bang van werd. (joehoe)
    Vraagt zich af wat dit over haar zegt


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Leraren: Nee.
    Irritante klasgenoten: Ja.


    Let it come and let it be

    Nee, niet dat ik weet.
    Soms imiteer ik Najib Amhali, maar das geen leraar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rizardo schreef:
    Nope..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik hoop dat ze mij later alleen maar op een positieve manier gaan imiteren ...

    Ja, maar wij hebben echt de vreemdste, engste leraren van het land 0.0 mijn leraar wiskunde heeft eens in de klas met een vriendin van mij gevochten... dat was verschrikkelijk!! :|


    What would Emma do?

    Ja, mijn scheikundeleraar van vorig jaar


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Een paar klasgenoten kunnen onze natuurkundeleraar van vorig jaar heel goed nadoen. Hijkwijlde, hoestte, rochelde en pruttelde, hij stonk uit z'n mond, stond altijd veel te dicht op mensen en werd boos om niks. En ik kan zelf blijkbaar goed onze wiskundeleraar imiteren, die de hele tijd met z'n wenkbrauwen zit te wiebelen en praat met een gruwelijk Fries accent. :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.