• Voor Nederlands moet ik samen met een klasgenoot een debat houden over een bepaalde stelling.
    Wij hebben de stelling: "De immigratie naar Nederland moet stopgezet worden." gekregen.
    En wij zijn tegen, dus ja, misschien kunnen jullie de vraag al aan zien komen...

    Weten jullie nog een paar argumenten om de immigratie naar Nederland NIET stop te zetten? :Y)
    Merci beaucoup.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben slecht in zulke dingen, sorry.
    van mij mag iedereen naar hier komen, als ze mij er maar uit zetten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Multicultureel Nederland is rijk aan culturen, en daarom een van de meest unieke landen op Aarde. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Dat is niet eens mogelijk, gezien de verdragen die Nederland op internationaal niveau heeft gesloten. Als we de immigratie dus stopzetten dan krijgen we verschillende verdragsorganisatie in onze nek. Waaronder het EVRM (Europees verdrag voor de rechten van de mens), want dan schenden we dus mensenrechten.

    Zoiets, als ik het me nog helemaal goed herinner van Internationaal Recht.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Iedereen moet welkom kunnen zijn in Nederland?
    Of.. wanneer iemand een relatie krijgt met iemand buiten Nederland, moet deze persoon in Nederland kunnen komen wonen?

    ofzo? ;x

    Als ze het stop zetten en alles eruit gaan gooien wat niet Nederlands is. Dan mogen de Nederlanders de vieze klusjes gaan doen, die altijd werden gedaan door buitenlanders.

    Als ik de stelling goed begrijp.

    Waarom zou er niemand mogen emigreren naar Nederland en Nederlanders wel naar het buitenland?


    Your make-up is terrible

    Rizardo schreef:
    Ik ben slecht in zulke dingen, sorry.
    van mij mag iedereen naar hier komen, als ze mij er maar uit zetten.


    Dat, en ik weet niet zeker of ik het er mee eens ben of niet. Ik kan niet eens een mening vormen, laat staan argumenten geven, haha.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hmmm...als ze het niet stopzetten dan word Nederland sociaal.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ah, sorry, ik ben tegen. :Y)
    Het spijt me.
    Misschien kun je gebruiken dat de streek waar ze vandaan komen onveilig is.
    Dat ze een tweede kans verdienen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    Ah, sorry, ik ben tegen. :Y)
    Het spijt me.
    Misschien kun je gebruiken dat de streek waar ze vandaan komen onveilig is.
    Dat ze een tweede kans verdienen.

    Pity. :Y)
    Toch bedankt allemaal! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"