• Ik ben in een kerst/sneeuw mood. *O*

Dus weten jullie daar nog goede muziek voor, ik ga een kerst/winter playlist maken.

Zo'n zin in de winter!

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

last christmas

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Niet letten op de kwaliteit van het filmpje lol maar ik vind het wel een liedje voor deze tijd van het jaar :3
    + hier kan je ook winter/kerst playlisten zien, misschien staat daar iets tussen.

As travars

Ik vind het nieuwe kerstalbum van Michael Bublé erg geslaagd(bloos)

Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

RainbowDash schreef:
    (...)
    Also:

^ Die dus

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Shake up - Train

[ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 8:27 ]

"Ignite, my love. Ignite."

Merry Swiftmas van Evan Taubenfeld!
    zo leuk :3

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Ik ben in een mood van: "Ik ben ziek en ik wil warme chocolademelk. En sneeuw. EN KERSTMIS."

Ik ben gisteravond nog met iemand (was ongeveer half twaalf) naar de Mac gereden om daar een goddelijke McFlurry kruidnoten te halen, heerlijk. Dus hebben we een goed gesprek gehad in de auto en ben ik weer naar huis gegaan ^_^.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Dursley schreef:
    Deze! _O_

Fuck yoe, die wilde ik suggesteren :3

SLOAN.

Deze luister ik zelfs in de zomer, haha!

En deze van de Coca Cola-reclame! :3

[ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 14:22 ]

To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

8D
    And I even like it, lol

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.