• We zijn met alle laatstejaars aan het bedenken wat we met de 100dagen zullen doen. Ik wil ook wel een goede inbreng hebben, helaas ben ik zo inspiratieloos als het maar zijn kan. Dus ik hoopte stiekem dat jullie wel creatieve pranks en van die dingen weten.


    Hebben jullie een idee wat we kunnen doen? (Al voorgestelde dingen: met zoveel mogelijk borden de school te koop zetten, de trappen buiten vol met bekertjes water zetten, ...) Vertel alles maar wat in je opkomt! Niets is te belachelijk. (:


    Of wat hebben jullie met de 100dagen gedaan?


    , Amina


    If we had not a soul, music would have created it.

    Met de 100dagen doen wij standaard rond de school gaan staan met scheerschuim, ballonnen met mayonaise, confettie.. en dan wachten tot al die andere kindjes aankomen (wbw)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 18:36 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kamperen op het schoolterrein, de ingangen van de school blokkeren. Hoofde van leraren op lichamen plakken(dus van sporters of superman of zo).
    Zoiets?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik voel me dom , wat is 100 dagen ?


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    !!! Helaas mag het niets zijn waarbij we de school, leerkrachten of andere leerlingen schaden bij toebrengen. Plus we moeten alles zelf opruimen. (Ja, fijne school hebben wij.)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Rizardo schreef:
    Met de 100dagen doen wij standaard rond de school gaan staan met scheerschuim, ballonnen met mayonaise, confettie.. en dan wachten tot al die andere kindjes aankomen (wbw)

    That's just evil! D:
    Ik ging met de LSD altijd naar de andere ingang van de school, ik hou te veel van mijn haar en kleding. :Y)
    Maar dit jaar ben ik aan de beurt, en ga ik gewoon bij de andere ingang staan om die kindjes te terroriseren... (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    kiara2 schreef:
    ik voel me dom , wat is 100 dagen ?


    De dag waarop de laatste honderd dagen van je laatste schooljaar begint. Bij ons is het dan de gewoonte om de school een beetje op stelten te zetten en mogen we de dag zelf invullen, zonder les te hoeven volgen. We zijn dus nu op zoek naar leuke activiteiten en 'grapjes'. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    kiara2 schreef:
    ik voel me dom , wat is 100 dagen ?

    Eindexamenstunt, toch?
    @Padalecki
    Dat is echt kut, wat wil je dan nog doen? Maar die foto's kunnen nog steeds als je leuke leraren pakt. Regel een DJ, voor buiten. Versier de school, als jullie een thema hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Roux schreef:
    (...)
    That's just evil! D:
    Ik ging met de LSD altijd naar de andere ingang van de school, ik hou te veel van mijn haar en kleding. :Y)
    Maar dit jaar ben ik aan de beurt, en ga ik gewoon bij de andere ingang staan om die kindjes te terroriseren... (wbw)


    Nee hoor 8D njah, beetje.
    moeten ze maar slim zijn en de achteringang nemen, zoald ik elk jaar deed. *only clean kid in class, boo-yah*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pindakaas op de wc brillen smeren? Idk 8D

    Minsa schreef:
    Pindakaas op de wc brillen smeren? Idk 8D


    :9~


    If we had not a soul, music would have created it.

    C'mon mensen, nog meer? We hebben veeeeel ideëen nodig!


    /zieligaard die haar eigen topic omhoogpumbt.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Je moet de foutste comdinaties dragen (maar heeeel fout) =O heb ik soms zin voor..
    want moeten jullie, jullie niet verkleden?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 18:59 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Wij hadden een heel parcour gemaakt waar de 4des en 5des langs moesten met touwen en zeep op en dergelijke en ondertussen smeten we met confetti. We hadden ook binnen bekertjes op de trappen gezet en pakjes bloem verstopt in de klassen om dan binnen te storen alsof ze drug hadden zitten en dan namen we de die 4des en 5des mee voor ochtendgymnastiek buiten en daarna een quiz met de leerkrachten waar die belachelijk werden gemaakt. Het was wel leuk. Je kan ook altijd drank spelletjes organiseren ofzo, dat kan ook wel leuk zijn.

    We wouden eigenlijk als thema Hitler en de nazi's doen om dan de leerlingen te laten douchen, maar dat mocht niet. Spijtig want we hadden daar wel leuke ideeën voor. Sommige lieten ook jaren zingen voor ze binnen mochten.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 19:00 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dropshot in de koffiemachine doen ;')

    Nee, ik zou zo'n rodeostier (een neppe, weliswaar) op jullie schoolplein neerzetten en dan de leraren erop laten zitten. Kun je lachen joh!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bij ons veilden ze vorig jaar persoonlijke voorwerpen die ze van leraren gestolen hadden. Dat was wel grappig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the