• Ik ben bezig met een nieuw verhaal (ja, voor de zoveelste keer maar deze ga ik echt af schrijven) en ik heb weer rollen nodig dus zouden jullie zo lief willen zijn om me te helpen?:$

    Het verhaal speelt zich voor het grootste gedeelte in La Push af dus het is wel handig als je personage in La Push of Forks woont

    Rollen

    - Directeur/Directrice kiara2
    - Leraar/Lerares Wiskunde GRRRRR
    - Leraar/Lerares Biologie Troll
    - Leraar/Lerares Engels vocalizer
    - Leraar/Lerares Spaans Maestro
    - Leraar/Lerares Gym
    - Leraar/Lerares Staatsinrichting Cayenne

    Je mag ook zelf een vak bedenken wat je personage geeft maar vertel dan bij extra even wat het vak inhoud

    Rol:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Uiterlijk(met foto): Geen beroemde/bekende personen
    Karakter:
    Hobby's:
    Extra:
    Wil je een waarschuwing als het verhaal op quizlet komt?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 19:10 ]


    Physics is awesome

    @Cup

    Misschien als lerares staatsinrichting of geschiedenis?


    Physics is awesome

    hih


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ehm, GRRRRR vanwaar die opmerking?


    Physics is awesome

    Oke, ik ga nu lerares Spaans invullen, uno momento (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: Lerares Spaans
    Naam: Malena
    Achternaam: Sala
    Leeftijd: 32
    Geboortedatum:23 april 1979
    Uiterlijk(met foto):


    Karakter: Malena is zelf een volbloed Spaanse. En zoals alle Spanjaarden zijn is ook Malena een levendige vrouw. Malena is meer de leerkracht die nauw bij haar leerlingen in contact staat. Haar lessen zijn altijd reuze relaxt en kinderen kijken uit naar haar lessen. Malena heeft liever dat haar leerlingen een leuke tijd beleven op school dan dat ze ondergedompeld worden in het huiswerk.
    Hobby's: Als Malena niet bezig is met les geven is ze bezig met buikdansen. Ze doet het al sinds ze jonger was en blijft het nog steeds doen. Niet om fit te blijven, want vele mensen geloven haar niet als ze zegt dat ze al 32 is, maar vooral om zichzelf eens goed kunnen uit te leven.
    Extra: Malena is al 12 jaar in een relatie met haar volbloed Spaanse Fernando die met haar mee verhuisde zodat zij les kon geven op deze school. De twee hebben elkaar altijd beloofd dat ze beide terug zouden keren naar Spanje vanaf het moment ze getrouwd waren. Sinds een paar maanden geleden is Malena officieel verloofd met haar jeugdliefde en de twee plannen hun terugkeer naar Spanje. Alleen wil Malena dit jaar helemaal uit werken en pas in de zomervakantie terug naar huis keren.


    I hope you like it..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Eyes schreef:
    @Cup

    Misschien als lerares staatsinrichting of geschiedenis?

    Ja hoor, dat maakt me niet zoveel uit. 't Is jouw verhaal :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Voorgevoel dat dit een leuk verhaal gaat worden

    Heey,
    wanneer omt er een deelxD;)


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.