• Ik zit met een vaag ideetje. En ik heb geen idee of ik dat zou doen.

    Onbekende personen ~ Thriller ~ Misdaad

    Katherine Sharp wordt met haar team/vrienden opgesloten in een kasteel op een of andere manier waar ze moeten zien te overleven. Dit lijkt het probleem niet, in de buurt is genoeg te eten. Het lijkt in het begin allemaal leuk, zo met iedereen samen te zijn, maar dan wordt er iemand vermoord. Het hele kasteel staat op z'n kop. Niemand vertrouwt niemand meer. Na een paar dagen wordt er weer een moord gepleegd. Dit schudt het team wakker en ze komen in actie. Samen zoeken ze naar de moordenaar, maar dit gaat niet zo makkelijk als gedacht, want niemand vertrouwt de andere nog. Maar langzaam aan komen ze dichter bij de waarheid.
    Tot op een dag een nieuw team voor de deur staat en hun intrek neemt in het kasteel..
    Kunnen ze samen de moordenaar vinden, of zal iedereen strijdend ten onder gaan?


    Dus, doen of niet?
    Titel en alles verzin ik zelf wel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    To be, or not to be.
    Ik zeg doen. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Roux schreef:
    To be, or not to be.
    Ik zeg doen. :Y)


    Haha, ja, daar komt ie oorspronkelijk ook van.

    Oke!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mij zegt ook doen^^ het lijkt wel alsof er steeds minder fanfic's komen.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Klinkt epic, doen!
    Laat me weten als hij online staat! (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Roux schreef:
    To be, or not to be.
    Ik zeg doen. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zeg ook doen *O*
    Laat je dan wel even weten of die online staat? :3

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 10:14 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Remains schreef:
    Ik zeg ook doen *O*
    Laat je dan wel even weten of die online staat? :3


    Zal ik zeker doen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, dat moet je doen!
    En ik wil het ook weten als die online staat. :]


    stay safe because I like being alive at the same time as you