• Vandaag heb ik eindelijk mijn gedacht eens kunnen zeggen tegen een "vriend."
    Hij doet al een hele tijd echt Irritant tegen mij en ik doe nooit iets goed voor hem.
    Hij is om het minste al boos en je kan hem ook geen enkel geheim vertellen.
    En vandaag heb ik eindelijk iets gezegd tegen hem.Dit klinkt misschien stom maar ik ben zo een meisje dat zich bijna altijd laat doen.
    Ik ben nu best wel trots (:
    Dit moest ik gewoon even meedelen.
    Waarom zijn jullie trots op jezelf?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dat is echt heel goed van je. :'D Ik ben trots op mezelf omdat ik de laatste tijd niet meer zo afhankelijk ben van mijn beste vriendinnen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je 'gedachten' bedoel je, niet je 'gedacht' hé?
    Anyway, ik ben trots op mijzelf omdat ik nog in sterke schoenen sta na alles. En omdat ik vandaag heel veel hoge cijfers heb gehaald. *O*


    We accept the love we think we deserve.

    Goed gedaan!
    Ik ben trots op mezelf omdat ik een hele mooie presentatie heb gemaakt voor Spaans waar ik morgen mijn cijfer mee op hoop te halen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dit weekend mag ik op kunstworkshop door een wedstrijd (:
    Ergens was ik wel trots op mezelf dat ik bij de tien winnaars zat, omdat ik echt een lozer ben op vlak van wedstrijden(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Goed gedaan!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ben trots omdat ik zo'n geweldig vriendje heb, sinds gister


    26 - 02 - '16

    Goed zo. Trots zijn op jezelf is altijd goed.

    Ik ben trots op mezelf omdat ik mezelf ben en een eigen karakter heb. F*ck mainstream ppl.

    Eyelash schreef:
    Je 'gedachten' bedoel je, niet je 'gedacht' hé?
    Anyway, ik ben trots op mijzelf omdat ik nog in sterke schoenen sta na alles. En omdat ik vandaag heel veel hoge cijfers heb gehaald. *O*

    Nee, je gedacht... Wij, in mijn regio, gebruiken dat vaak. Als je mening zeggen... je gedacht zeggen...

    Dat is zeer goed! Het doet eens deugd, hé? Je gedacht zeggen!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    I'm proud of you (Y)

    Eyelash schreef:
    Je 'gedachten' bedoel je, niet je 'gedacht' hé?
    Anyway, ik ben trots op mijzelf omdat ik nog in sterke schoenen sta na alles. En omdat ik vandaag heel veel hoge cijfers heb gehaald. *O*

    'Je gedacht zeggen' wordt ook wel gebruikt, maar ik weet niet of het ABN is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Aquila schreef:
    (...)
    Nee, je gedacht... Wij, in mijn regio, gebruiken dat vaak. Als je mening zeggen... je gedacht zeggen...

    Dat is zeer goed! Het doet eens deugd, hé? Je gedacht zeggen!


    Jup gebruiken wij ook (:

    Je moet inderdaad leren opkomen voor jezelf, dus dat is goed ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hoe heeft die vriend gereageerd? (:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Casual schreef:
    Hoe heeft die vriend gereageerd? (:

    Wel hij was wel geschrokken en dan stelde hij nog zo vraag van "wie maak ik dan nog zwart?"
    Ik heb daar niet op geantwoord omdat ik anders problemen ging krijgen met een goede vriendin.En voor de rest heb ik hem genegeerd (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Goed zo! :Y).

    Ik weet hoe lastig het kan zijn om voor jezelf op te komen. Ik heb er zelf jarenlang problemen mee gehad en zelfs nu nog heb ik soms moeite me staande te kunnen houden bij echt intimiderende mensen, iets waar ik mezelf echt om haat. Gelukkig is ook dat steeds minder.


    No growth of the heart is ever a waste

    Goed gedaan(:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 21:24 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.