• Ik heb hem bijna zo ver. Mijn vader, om vanacht om 0:00 voor mij bij de Saturn te gaan staan, zodat hij HP 7,2 voor mij kan gaan halen. Dan kun je hem voor €7,50 krijgen, dus het is heel belangrijk dat ik hem dan krijg. Maar ik heb ze bijna overtuigd. Biijna.
    Who is going, of heeft iemand overtuigd voor hem/haar te gaan? (bloos)

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 21:19 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Serieus?
    Mijn ouders zouden zoiets nooit over hebben voor me :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha, leuk van je pa. (krul) En nee, ik ga ik niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mijn pa zou zeggen: 'Ja doei. Ga hem morgen maar halen.'

    Maar leuk voor je.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn ouders zouden me uitlachen en zeggen dat ik maar genoeg geduld moet hebben en daar hebben ze ook gelijk in, denk rationeel, wat geeft het als je hem pas de volgende dag hebt? Je kan hem toch 's nachts gaan kijken. Is hij uitverkocht? Dan is iemand een ander ongeduldig persoon heel blij met de dvd die jij anders zou hebben. (bloos)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Mijn ouders zouden me uitlachen en zeggen dat ik maar genoeg geduld moet hebben en daar hebben ze ook gelijk in, denk rationeel, wat geeft het als je hem pas de volgende dag hebt? Je kan hem toch 's nachts gaan kijken. Is hij uitverkocht? Dan is iemand een ander ongeduldig persoon heel blij met de dvd die jij anders zou hebben. (bloos)

    Zo is hij goedkoper. (cat)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Negligible schreef:
    Serieus?
    Mijn ouders zouden zoiets nooit over hebben voor me :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Buddy schreef:
    Mijn pa zou zeggen: 'Ja doei. Ga hem morgen maar halen.'

    Maar leuk voor je.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vlieg meteen naar de winkel als ie uit is (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Fuck yeah, he's going. :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn tante is er al achter geweest voor me (joehoe) But leuk van je vader dat hij dat wil doen, ik dat niet eens moeten vragen.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 21:32 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zag net de reclame er van. Moest bijna huilen al van de trailer D:.


    Shoganai i ne~

    Waarom wil je je vader daarvoor laten opdraaien en ga je zelf niet? :'D


    ars moriendi

    Neu, ik vind de films niet super dus sta niet te trappelen om ze te halen. Voor de boeken zou ik het eerder doen.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 dec 2018 - 11:59 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Negligible schreef:
    Serieus?
    Mijn ouders zouden zoiets nooit over hebben voor me :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'