• Een jongen bij mij uit de klas mag de komende tijd een dag per week naar NAC omdat de mentor denkt dat hij gepest word in onze klas.
    Alleen het falende is dat hij zelf zegt: 'Ik word niet eens gepest.' En de hele klas gaat gewoon hartstikke gezellig met hem om enzo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat faalt ja :W


    26 - 02 - '16

    Hoe komt die leraar daar dan bij?:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Troll schreef:
    Dat faalt ja :W


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mutant schreef:
    Hoe komt die leraar daar dan bij?:W

    Nou dat kind is een beetje gezetter. En hij heeft toen verzonnen dat hij Gibby genoemd wilt worden. Dus zo noemt iedereen hem dan ook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Troll schreef:
    Dat faalt ja :W


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    NAC? Volgens mij bedoelen we hier niet de voetbalclub O.o


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Wát? Nou, als hij zegt dat hij niet gepest wordt, dan neem ik aan dat de leraar dat gewoon moet accepteren? Waarom gaat ie niet gewoon verder met zijn leven? Echt bullshit van je leraar. Je weet maar nooit of je klasgenoot het wel wil of niet. Uh, dan zou ieder kind die een bijnaam heeft wel daarheen mogen. (joehoe)


    We accept the love we think we deserve.

    Buddy schreef:
    (...)
    Nou dat kind is een beetje gezetter. En hij heeft toen verzonnen dat hij Gibby genoemd wilt worden. Dus zo noemt iedereen hem dan ook.


    Haha, de mensen uit mijn klas noemen me meestal "Becksaa". tenminste, dat doen de jongens. Nouja... ik word gewoon "dat kind met het klassenboek" genoemd en mijn oud-leraar Latijn was helemaal trots dat ik het klassenboek had. In zijn tijd, had je dan aanzien zegmaar, en hij zegt zo: "Wauw, je bent nu klassenoudste hè?" xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Haha, de mensen uit mijn klas noemen me meestal "Becksaa". tenminste, dat doen de jongens. Nouja... ik word gewoon "dat kind met het klassenboek" genoemd en mijn oud-leraar Latijn was helemaal trots dat ik het klassenboek had. In zijn tijd, had je dan aanzien zegmaar, en hij zegt zo: "Wauw, je bent nu klassenoudste hè?" xD


    Klassenboek is heilig, _O_ altijd vergeten, en vervolgens moet je hem weer gaan halen. Op je gemak natuurlijk.

    Daarom hebben wij dus al zo'n 3 jaar geen klassenboek meer :')


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Aan de leraar:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Makarov schreef:
    (...)

    Klassenboek is heilig, _O_ altijd vergeten, en vervolgens moet je hem weer gaan halen. Op je gemak natuurlijk.

    Daarom hebben wij dus al zo'n 3 jaar geen klassenboek meer :')


    Ö, ik vergeet hem nooit. Ze zeggen dat het aan me vast is gegroeid en dat vind ik eng O.o


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nouhou, dat is nog altijd beter dan gepest worden en dan dat er niets aan gedaan wordt. (nerd)
    Maar het is nog altijd dom.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Makarov schreef:
    NAC? Volgens mij bedoelen we hier niet de voetbalclub O.o


    Jawel. Wel de voetbalclub


    "Ignite, my love. Ignite."

    nevermind

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 8:33 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Troll schreef:
    Dat faalt ja :W


    stay safe because I like being alive at the same time as you