Sorry als het onduidelijk is, ik snap t zelf ook niet.
Gister was ik met mn vriendje aan het smsen en opeens begon hij raar te doen. Dus ik vroeg wat er was. Bleekbaar zei ik iets wat hem terug deed denken aan 2/3 jaar terug. ''Ik weet niet wat ik voel'' ''ik was een beetje boos op je, maar ik kan niet boos op je zijn'' ''niet boos.. gewoon.. denkend'' is wat hij zei. Ik vroeg wat ik verkeerd zei, wilt hij niet zeggen. Vanaf toen begon hij alleen maar met ''schatje er is niks, maak je geen zorgen om mij, ga lekker slapen'' (was onderhand al half 2). En ik heb nu dus echt een tering groot schuldgevoel, ik ga er kapot aan. Ik sliep slecht, ik heb al de hele dag barstende hoofdpijn. Hij zei, ''ik vertel het je nog wel, is te lang voor mobiel gesprek''
normaal na school als we op msn zijn zegt ie meteen heeeey enzo. Vandaag.. niks. Ik wachten.. dus toen net een uur geleden ofzo begon ik maar met ''je bent boos op me he''. Nee, zei hij. Nu zit hij nog steeds vol te houden dat er niks is. en nu legt hij ook niks meer uit, hij ontwijkt vragen, negeert het en weet ik veel.
Wat moet ik doen, hij wilt niks zeggen. Ik ga kapot hier aan dit schuld gevoel..
EDIT: ''En je negeert het...'' (hij zei niks meer).. en nu zegt hij opeens ''Ik ga''.
[ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:57 ]
I live for the applause, you will die for it.