• [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 19:59 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Owkee, het is dood hier xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Avil schreef:
    Help. Ik heb ruzie met degene die mijn BFF was. We waren al uit elkaar gegroeid, maar in Amsterdam deed ze heel kut omdat we haar zusje en mijn andere BFF ook niet vooraan in de rij konden krijgen. En nu staat op twitter: Zo jammer dat die vriendschap kapot is gegaan door zoiets stoms.'
    Maar ze heeft mij nooit iets kunnen laten zeggen, en heeft me wel zwartgemaakt in haar klas.
    Nu weet ik dus niet wat ik moet doen.

    Zoals ik het nu klinkt, klinkt het alsof zij zij zich heel erg aansteld, ik vind dat je er gewoon wat van moet zeggen en dan hopen dat ze ophoud en het gewoon bijlegd. Meestal werkt dat wel (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Zoals ik het nu klinkt, klinkt het alsof zij zij zich heel erg aansteld, ik vind dat je er gewoon wat van moet zeggen en dan hopen dat ze ophoud en het gewoon bijlegd. Meestal werkt dat wel (:


    Hmm, dat ga ik dan maar proberen, denk ik.


    Food.

    Oeh, ik heb bijna mijn 4444e post :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Owkee sweeties, bij deze geef ik mijn 4444e post aan jullie <3333
    Ik hou echt super veel van jullie en al is het nu dan even dood, ik verveel me 90% van de tijd hier niet :'D
    I love you <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Owyeah ik heb eindelijk een post een keer niet gemist xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    OH SHIT DIE SAMENVATTING.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Niallator schreef:
    OH SHIT DIE SAMENVATTING.

    OWJA, IK WAS HET AL WEER HELEMAAL VERGETEN EN WAS GEWOON VERDER GAAN LEZEN, BEN AL BIJ PAGINA 30 XD


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    oke ik ga hem hier typen;

    tijdsduur; 12 uur (halve dag) met flashbacks
    Panda Mees en Boelie worden gevolgt door een grijsaard. Panda gaat naar de WC en krijgt ruzie met de toiletjuffrouw (Rosa Overbeek)
    Panda, Boelie en Mees slaan de grijsaard in elkaar, en Panda pakt zijn geld (200 euro) uit zijn schoen.
    Van het geld gaan ze een feest geven en kopen er drank van. Boelie heeft een interview met Ernst-Jan. Ernst-Jan verteld dat zijn vrouw (Etta) mogelijk vreemdgaat. Tijdens dat interview hebben Mees en Panda meerdere malen seks thuis, en schept Panda op over hoeveel mannen ze heeft gehad. Daarna gaan Mees en Panda naar Jens om drank te halen.

    Door flashbacks leren we iets over het verleden van Mees en Boelie.

    Tjeerd Overbeek vindt de grijsaard in elkaar geslagen in het park, hij heeft medelijden met hem en helpt hem het geld terug te krijgen. hij neemt hem mee naar zijn tante > Rosa Overbeek de toiletjuffrouw. de grijsaard (kees) en Rosa kennen elkaar van vroeger.

    's Avonds is het feest, Etta gaat vreemd met Boelie.

    Ernst-Jan (de interviewer) wordt dus bedrogen door zijn vrouw Etta.

    Tjeerd >> redder grijsaard, studen, macho.

    Rosa >> Tante Tjeerd, toiletjuffrouw, kent de grijsaard van vroeger.

    Grijsaard >> Kees, berooft en klaagt over de jongeren.

    Panda >> Slet, bijna 16 jaar.

    Boelie >> Dichter, gaat vreemd met Etta, 25 jaar.

    Mees >> Jazzpianist, 25 jaar.

    - Chronologisch verteld met flashbacks ertussen
    - Eind jaren 50, begin jaren 60
    - Door de ogen van Mees en Boelie.
    - zondag in het park, café, in het huis van Mees & Boelie, bij Jens thuis, bij de Rosa thuis, allemaal in Amsterdam.
    - op het feest springt er ook een jongetje met een paraplu uit het raam die met de paraplu open naar beneden zweeft.
    - Het verhaal eindigt tijdens het feest, Panda is terwijl ze nieuwe drank is gaan halen samen met Jens naar huis gegaan.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik zie er tegen op om morgen naar mijn mentor te moeten gaan. Heel erg.


    Remember when...

    Niallator schreef:
    oke ik ga hem hier typen;

    tijdsduur; 12 uur (halve dag) met flashbacks
    Panda Mees en Boelie worden gevolgt door een grijsaard. Panda gaat naar de WC en krijgt ruzie met de toiletjuffrouw (Rosa Overbeek)
    Panda, Boelie en Mees slaan de grijsaard in elkaar, en Panda pakt zijn geld (200 euro) uit zijn schoen.
    Van het geld gaan ze een feest geven en kopen er drank van. Boelie heeft een interview met Ernst-Jan. Ernst-Jan verteld dat zijn vrouw (Etta) mogelijk vreemdgaat. Tijdens dat interview hebben Mees en Panda meerdere malen seks thuis, en schept Panda op over hoeveel mannen ze heeft gehad. Daarna gaan Mees en Panda naar Jens om drank te halen.

    Door flashbacks leren we iets over het verleden van Mees en Boelie.

    Tjeerd Overbeek vindt de grijsaard in elkaar geslagen in het park, hij heeft medelijden met hem en helpt hem het geld terug te krijgen. hij neemt hem mee naar zijn tante > Rosa Overbeek de toiletjuffrouw. de grijsaard (kees) en Rosa kennen elkaar van vroeger.

    's Avonds is het feest, Etta gaat vreemd met Boelie.

    Ernst-Jan (de interviewer) wordt dus bedrogen door zijn vrouw Etta.

    Tjeerd >> redder grijsaard, studen, macho.

    Rosa >> Tante Tjeerd, toiletjuffrouw, kent de grijsaard van vroeger.

    Grijsaard >> Kees, berooft en klaagt over de jongeren.

    Panda >> Slet, bijna 16 jaar.

    Boelie >> Dichter, gaat vreemd met Etta, 25 jaar.

    Mees >> Jazzpianist, 25 jaar.

    - Chronologisch verteld met flashbacks ertussen
    - Eind jaren 50, begin jaren 60
    - Door de ogen van Mees en Boelie.
    - zondag in het park, café, in het huis van Mees & Boelie, bij Jens thuis, bij de Rosa thuis, allemaal in Amsterdam.
    - op het feest springt er ook een jongetje met een paraplu uit het raam die met de paraplu open naar beneden zweeft.
    - Het verhaal eindigt tijdens het feest, Panda is terwijl ze nieuwe drank is gaan halen samen met Jens naar huis gegaan.

    ECHT ZO DANKJEWEL <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    LegoHouse schreef:
    Ik zie er tegen op om morgen naar mijn mentor te moeten gaan. Heel erg.

    Echt heel veel sterkte schat, ik zal voor je duimen <3
    en blijf positief, het komt wel goed (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Lol, volgens mij ben ik de enige die nu echt actief is x'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HEEL VEEL STERKTE LIEVE HESTER, YOU CAN DO IT <33

    GRAAG GEDAAN FABIENE <333333333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LegoHouse schreef:
    Ik zie er tegen op om morgen naar mijn mentor te moeten gaan. Heel erg.


    aaah, its gonna be allright <33


    It's like I'm finally awake - One Direction.