• Misschien is het een idee om hoofdstukken aan meerdere stories toe te kunnen voegen, alleen als het word aangeboden door de schrijver van de story. Het zou handig zijn voor bijvoorbeeld schrijfwedstrijden en zo hou je de reacties en hoeveel keer gelezen bij elkaar in plaats van dat het bij twee verschillende stories staat. En het is handig als je een nieuw account hebt, of iemand anders met jou story verdergaat omdat je er niet meer aan wilt schrijven.
    Edit: Ze kunnen je story niet makkelijker kopiëren omdat de storybezitter moet aangeven dat hij of zij het betreffende hoofdstuk wilt delen met de ander, een ander kan het dus niet gewoon pakken van je.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:56 ]


    Your make-up is terrible

    Ik snap het niet. (nerd)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tegen, dan kan iedereen je story makkelijk kopiëren.

    MissSharp schreef:
    Ik snap het niet. (nerd)

    Ik ook niet 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Starkiller schreef:
    Tegen, dan kan iedereen je story makkelijk kopiëren.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Starkiller schreef:
    Tegen, dan kan iedereen je story makkelijk kopiëren.


    Nee, want je moet er wel toestemming voor geven. 8D Anders is het ook wel dom.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, want je moet er wel toestemming voor geven. 8D Anders is het ook wel dom.


    HAC-KERS. Sorry daarvoor, ik snap het en het lijkt me best leuk, maar ik vind het wel goed zo.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    HAC-KERS. Sorry daarvoor, ik snap het en het lijkt me best leuk, maar ik vind het wel goed zo.


    Dan kan iemand ook gewoon je tekst kopiëren en plakken. :'D


    Your make-up is terrible

    Hmmm... Het zou wel handig zijn, maar ik denk dat het redelijk veel werk is om dat te doen en je kunt ze evengoed kopiëren, ookal heb je dan het aantal lezers enzo niet...


    help

    Voor.


    Has no one told you she's not breathing?

    Mraz schreef:
    voor.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Wacht, ik denk dat ik het begrijp. Ik ben voor :'D


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Er kan misbruik van gemaakt worden en ik zie het nut er niet van in, dus tegen.


    26 - 02 - '16