• En dan heb ik het over mijn rapport.
    Ik sta nu al voor 4 vakken een onvoldoende. En ik had mezelf nog zo voorgenomen om dit keer eens een goed rapport te krijgen.
    Maar ik krijg het idee dat het niet aan mij ligt, maar aan mijn niveau.
    Ik ben nu zo ontzettend bang voor het rapportgesprek met mijn mentor.
    Aah ik voel me echt kut. En dan heb ik ook nog eens 3 toetsen deze week waar ik ook al een heel slecht gevoel bij ga krijgen.
    Fml.

Brute schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik ook wel een beetje van het uitstellen ben... Zo denk ik makkelijk; ach het is pas over een week.
    Heb je hier misschien tips voor? Aangezien jij al 3 weken van tevoren kan beginnen met leren..

Gewoon beginnen? Lol, wilskracht. Ik dacht, dan kan ik lekker rustig aan doen..
    Begon chill met samenvattingen schrijven en die dna gewoon doornemen.. Samenvatting SCHRIJVEN helpt al heel veel. (Doe dit enkel van lastigste vakken, want het is wel vele werk)

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Brute schreef:
    (...)
    Ik schroef een stoel vast aan de grond, zet jou erop, bindt je handen en voeten aan elkaar vast en plak tape over je mond heen en leg vervolgens een boek voor je neus.
    Wat nu? (wbw)

Met mijn neus wiebelen (cat)

Let it come and let it be

Illuminati schreef:
    (...)
    Auw >.>
    Ik doe nu dus havo5 en mijn vriend is al klaar met de havo, die doet HBO nu. In ieder geval, ik ben heel bang dat ik dit jaar niet ga slagen, en dan kan ik altijd nog naar het MBO. Jij dus ook. Maar volgens mijn vriend kan je beter alles op alles zetten om je havo af te maken, want anders staat dat heel lelijk op je CV en kunnen ze je daarom vaak afwijzen.
    Dus ik zou gewoon echt je best doen (:

Mijn probleem is, is dat ik niet goed ben ingelicht over wat er komen gaat. Daarmee bedoel ik; wat ga ik doen na de havo?
    Want ik weet niet eens precies welke richtingen ik op kan en wat de HBO en dat soort dingen nou allemaal inhouden.
    Maar mijn best doen ga ik zeker.

Counterpoise schreef:
    (...)
    Met mijn neus wiebelen (cat)

Gosh (no_chears)
    Dan pak ik je wel in als een mummie.

Brute schreef:
    (...)
    Mijn probleem is, is dat ik niet goed ben ingelicht over wat er komen gaat. Daarmee bedoel ik; wat ga ik doen na de havo?
    Want ik weet niet eens precies welke richtingen ik op kan en wat de HBO en dat soort dingen nou allemaal inhouden.
    Maar mijn best doen ga ik zeker.

Nouu, je hebt sowieso vorig jaar een profielkeuze gemaakt. Dan weet je al welke richting je op gaat. En tsja, wij kregen er ook heel weinig over. Misschien kan je een afspraak maken met je decaan en dat die je informatie kan geven? Ook is nu het seizoen van open dagen op scholen dus die kan je als 4 havo leerling ook bezoeken (:
    En bij ons hadden we in 4 havo ook al examens. Ik weet niet of jullie die hebben? Maar je kan in ieder geval vaak ook aan de leerkracht vragen op welke punten je de mist in gaat en daar wat aan doen ^^

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Brute schreef:
    (...)
    Gosh (no_chears)
    Dan pak ik je wel in als een mummie.

Dan ga ik kijken welk deel van het verband om mijn mond het lekkerste smaakt (cat)

Illuminati schreef:
    (...)
    Nouu, je hebt sowieso vorig jaar een profielkeuze gemaakt. Dan weet je al welke richting je op gaat. En tsja, wij kregen er ook heel weinig over. Misschien kan je een afspraak maken met je decaan en dat die je informatie kan geven? Ook is nu het seizoen van open dagen op scholen dus die kan je als 4 havo leerling ook bezoeken (:
    En bij ons hadden we in 4 havo ook al examens. Ik weet niet of jullie die hebben? Maar je kan in ieder geval vaak ook aan de leerkracht vragen op welke punten je de mist in gaat en daar wat aan doen ^^

Ja dat kan ik inderdaad wel gaan doen. Maar ik vind het sowieso slecht dat we zo weinig uitleg kregen. Zoiets is wel heel erg bepalend voor je gehele toekomst.
    En nee, ik heb geen examens. Pas in de 5e.

Counterpoise schreef:
    (...)
    Dan ga ik kijken welk deel van het verband om mijn mond het lekkerste smaakt (cat)

Jij bent onmogelijk. :W

Brute schreef:
    (...)
    Ja dat kan ik inderdaad wel gaan doen. Maar ik vind het sowieso slecht dat we zo weinig uitleg kregen. Zoiets is wel heel erg bepalend voor je gehele toekomst.
    En nee, ik heb geen examens. Pas in de 5e.

Jep, vind ik ook. Maar je bent er vooral mee bezig in je examenjaar. Maar je kan altijd naar je decaan gaan voor een studiekeuze test of die op internet doen ^^
    Ooh oke, nouu als je vaak onvoldoendes haalt voor een specifiek vak kan je altijd naar die leraar om te vragen waar je steeds de mist in gaat. Tenminste dat doen de mijne graag.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Brute schreef:
    (...)
    Jij bent onmogelijk. :W

We, zijn onmogelijk (cat)

Counterpoise schreef:
    (...)
    We, zijn onmogelijk (cat)

Je hebt me door. (no_chears)

Brute schreef:
    (...)
    Je hebt me door. (no_chears)

We, hebben je door (cat)

Illuminati schreef:
    (...)
    Jep, vind ik ook. Maar je bent er vooral mee bezig in je examenjaar. Maar je kan altijd naar je decaan gaan voor een studiekeuze test of die op internet doen ^^
    Ooh oke, nouu als je vaak onvoldoendes haalt voor een specifiek vak kan je altijd naar die leraar om te vragen waar je steeds de mist in gaat. Tenminste dat doen de mijne graag.

Bedankt voor je advies. (:
    Ik word steeds meer zenuwachtiger nu de 10 minuten gesprek met m'n mentor dichterbij komt. ><
    Maarja, hopelijk krijg ik niet te veel commentaar.

Studeer. Studeer hard.

Counterpoise schreef:
    (...)
    We, hebben je door (cat)

... Dit wordt eng... O.o