• Jaah ik zag dus zonet een topic over Nicole/NiniSEXNIJN en mensen noemen d'r emo. Wel, weetje hiervoor noemen mensen mij emo om deze puntjes.

    -Omdat ik All Stars draag
    -Omdat ik soms een zwarte skinny aandoe
    -Omdat ik een zwart/wit blokjes riem draag
    -Omdat ik T-shirts aandoe met nutteloze dingen op
    -Omdat ik T-shrts draag met een konijn of cat op
    -Omdat ik soms helemaal in het zwart naar school kom [/Off day noemen ze dat >,<]
    -Omdat ik naar ToHo&Zornik&... luister

    Like, ik ben emo omdat ik een skinny draag. Yeah right okay dan dan is de grotedeel of wel heel Q emo en dat denk ik niet of toch? Ach, er zijn veel mensen diemij om 1 van die puntjes emo noemen. Zo heb ik op vakantie iemand gehad die tegen m'n klein zusje zo zei: 'Uu zus, Annelies dieis toch emo, alee ik bedoel, die draagt een wit/zwart geblokte riem en daaronder een zwarte broek en daaronder all stars waar iets op geschreven staat.'Like, HALLO waar gaat dat naartoe >,< Als je al emo bent als je ook maar aleen All Stars draagt of een skinny of blokjesriemen >,<

    Damn people
    Ik ben het beu om altijd als emo uitgescholden te worden, jaah ik noem dat uitschelde want ik wíl geen emo zijn omdat dat wannaB typjes zijn enzoo >,<

    Man dan ben ik de grootste emo die er is ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    emocool
    superemo
    emotant

    Heb ik er ook nog >,<

    RAQUELKIEND<3

    Join the club emokiend >,<

    volgends die mensjes is hier dan iedereen emo >,<


    when words fail, music speaks.

    yeah emofriend youre welcome >.<

    welcome
    to all the emo's here ^^

    OOH NO!
    HAHA
    It's EVERYBODY >,<

    =D weetje; eigelijk moet je een keer tegen hun zggn; chek quizlet.nl dan maar us ^^


    when words fail, music speaks.

    ik weet niet of ik het leuk vind met al die mensen, ben liever alleen

    [/emostyle talking xD]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    =D weetje; eigelijk moet je een keer tegen hun zggn; chek quizlet.nl dan maar us ^^


    n_n idd

    weetje alsk emo sou sijn souk er geen problemen mee hebbe eigenlyk o_o maar het zijn de mensen in je omgeving die het erg vinden,...


    We can only learn to love by loving.

    ik weet niet of ik het leuk vind met al die mensen, ben liever alleen

    [/emostyle talking xD]


    NAJA RAQUEL
    Je maakt me zo depressief
    Nu gak zelfmoord plege hoor :'(


    We can only learn to love by loving.

    Nee Nicole!
    WE PLEGEN SAMEN ZELFMOORD

    Of
    OF
    OF

    We gaan ons same lekker snijden >,<

    (...)

    n_n idd

    weetje alsk emo sou sijn souk er geen problemen mee hebbe eigenlyk o_o maar het zijn de mensen in je omgeving die het erg vinden,...

    egt waar dan hbbn ze geen poten om op te staan ^^

    jah .. najah hun xzijn gwn zielug hbbn niks beters te doen x]


    when words fail, music speaks.

    Nee Nicole!
    WE PLEGEN SAMEN ZELFMOORD

    Of
    OF
    OF

    We gaan ons same lekker snijden >,<

    ja dude das nog is een goed plan n_n we snijden onszelf heelmooi << make we soort kunstwerk van n_n


    We can only learn to love by loving.

    koewl iemand zei zo tegen me sinds wanner ben je emo? ik begon te laggen en kwam NNiET MEER BiJ! ik had een grijze skinnie met en donker grijze tekeningetjes ofsow xd en en klanl roze trui en dc schoenen.

    ssooow nou voel ik me egt emo ik denk dat ik me zo me polse ga snijden koewl zie ik me bloed weer wow egt vetgaaf ! [/sarcasme]

    sorrie voor de mensen die in zich zelf snijden ik heb er niks in tegen aleen dat moest er egt heeel ff uit :$


    My Foughts You Can't Decode

    @ blackie

    mwhauahah x3


    We can only learn to love by loving.