• tijdens de les aan het dromen en toen kwam ik op het idee voor een nieuwe story.En ik zou van jullie willen weten of het een goed idee is.Hij gaat over Draco Malfoy;

    Serenity is een doodgewoon meisje.Alles gaat goed met haar totdat haar moeder sterft aan kanker.Na een tijdje heeft ze haar leven weer op rails.Maar dan komt er een nieuwe jongen in de klas.Niet zomaar een jongen, hij is speciaal.Al snel word haar leven weer helemaal overhoop gehaalt.Dankzij die ene jongen.

    By the way; Draco moet naar een dreuzelschool gaan omdat Zweinstein voor een tijdje gesloten is wegens Voldemort ..
    :Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hahaha, dat het tijdens de les binnenschiet!xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Hahaha, dat het tijdens de les binnenschiet!xD



    Ik was aan hem aan het denken(A)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Haha, dat heb ik ook vaak dat ik in de les zit of op de fiets en dan bedenk ik een heel verhaal. Maa meestal schrijf ik ze nooit op.
    Ik vind het een goed idee!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Demure schreef:
    Haha, dat heb ik ook vaak dat ik in de les zit of op de fiets en dan bedenk ik een heel verhaal. Maa meestal schrijf ik ze nooit op.
    Ik vind het een goed idee!


    Ghihi, mijn stories die ik tot nu toe heb .. zijn allemaal tijdens de les verzonnen:Y)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    doeeeeen <3.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik vind het niet super orgineel maar als jij het wilt schrijven vind ik het best.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Ik vind het niet super orgineel maar als jij het wilt schrijven vind ik het best.



    Maar tegenwoordig is er bijna niets meer origineel (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.