• Op 3FM maakten ze net bekend dat Simple Plan 18 maart in 't Klokgebouw te Eindhoven staat i.v.m. het toen afgelaste concert. Support acts zijn: MakeBelieve, Destine & We the Kings. Voorverkoop begint volgende week [: Morgen wordt 't pas officieel bekend gemaakt en volgen dus verdere details.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 19:35 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Countenance schreef:
    Waar kun je die kaarten kopen en informatie vinden? Een directe link, iemand?



    Ik weet alleen niet of er nog kaarten zijn, maar je kunt altijd kijken


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Fender schreef:
    (...)


    Ik weet alleen niet of er nog kaarten zijn, maar je kunt altijd kijken

    Er zijn nog kaarten, dus morgen ga ik mama even lief aankijken :'D


    Let it come and let it be

    Ughhh, ik baal zo erg dat ik niet heen mag omdat Eindhoven te ver weg is. (Ik woon zelf in Groningen -.-), eerst zou ik wel heen mogen maar nu ga ik 12 maart ook al naar Ed Sheeran in de Melkweg en mijn papa wou me niet heen en weer blijven rijden (':

    Voor de mensen die wel gaan. Echt mega veel plezier! We the kings zijn echt enorm vet om live te zien en probeer ze vooral na hun optreden te meeten, het zijn echt een stel aardige gasten (:


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik ga! :) Eindhoven is een halfuurtje met de bus dus, dat is ideaal.

    Headbang schreef:
    Maar, maar, dat is zo ver weg. (no_chears)
    Ik wil, maar kan niet t-t


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.