• Een vriend van mij, vroeg me net op een date o_o
    Ik had dit dus totaal niet verwacht!!
    Er is alleen 1 probleem, ik vind hem niet leuk, maar hij mij wel.
    Ik heb gewoon ja gezegd op de date, omdat ik zijn gevoelens niet wou kwetsen.
    Ik wil gewoon vrienden blijven, ik ga dat ook tegen hem zeggen, maar toch....
    ik ben bang dat ik zijn gevoelens kwets.
    Wat moet ik doen?!


    Heart in an amor.

    Het zal sowieso zijn gevoelens kwetsen, daar is echt niks aan te doen.
    En het vertellen is en blijft de beste optie.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 19:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou gewoon mee gaan maar wel eerlijk zeggen dat je hem meer als vriend ziet dan vriendje. Eerlijk heid duurt het langst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Beter ben je gewoon eerlijk tegen hem. Je kwetst zijn gevoelens nog veel meer als je niets zegt, en doet alsof. Hoe eerder je het zegt hoe minder moeilijk het zal worden om het te zeggen, en hoe minder je hem zult kwetsen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    maar misschien wordt je uiteindelijk toch nog verliefd?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Cerebellum schreef:
    Beter ben je gewoon eerlijk tegen hem. Je kwetst zijn gevoelens nog veel meer als je niets zegt, en doet alsof. Hoe eerder je het zegt hoe minder moeilijk het zal worden om het te zeggen, en hoe minder je hem zult kwetsen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Cerebellum schreef:
    Beter ben je gewoon eerlijk tegen hem. Je kwetst zijn gevoelens nog veel meer als je niets zegt, en doet alsof. Hoe eerder je het zegt hoe minder moeilijk het zal worden om het te zeggen, en hoe minder je hem zult kwetsen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb vandaag ook iets onverwachts meegemaakt :3
    Ik hoorde eergister dat een jongen mij best wel leuk vond, en dat was ook net de jongen die ik best wel leuk vond. En we waren al goede vrienden enzo. Dus gisteravond vertelde hij aan mij dat hij me leuk vond, dus ik vertelde dat ook aan hem. En toen ik vandaag naar huis wilde gaan gaf hij me een kus op me wang en nu ben ik helemaal blij. Whiiii (bloos)

    Ontopic: Eerlijkheid duurt het langst, en misschien heeft het tijd nodig en worden jullie uiteindelijk toch nog verliefd


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    Het zal sowieso zijn gevoelens kwetsen, daar is echt niks aan te doen.
    En het vertellen is en blijft de beste optie.


    Food.

    eerlijk zijn, het zal het beste zijn