Informatie.
Voornaam: Gemma-Rose
Achternaam: Harper
Volledige naam: Gemma-Rose Harper
Leeftijd en geboortedatum: Ze is 17 en wordt 14 oktober 18. Ze kan niet wachten om 18 te worden en eindelijk kan leren rijden.
Uiterlijk:
Video 1 ,
Video 2,
Video 3
Karakter: Gemma Rose is een echt sluw typetje. Als ze iets mis gedaan heeft kan ze zich er altijd perfect uitpraten en meestal geloven mensen haar ook. Gemma Rose heeft een hele goede reputatie en staat er ook op die te houden, maar ze is echt helemaal geen bitch. Ze is een heel lief, zachtaardig meisje die bereid is velen te helpen. Ze is wel heel koppig dus als ze denkt dat ze gelijk heeft, en dit misschien niet is, zal ze blijven doordrijven dat ze gelijk heeft tot je het uiteindelijk wel zal toegeven. Ze vertouwt mensen niet onmiddellijk, is niet naïef. Gemma Rose is ook een heel actief iemand. Ze kan geen minuut stil zitten, maar zal nooit opvallen in een groepje. . Als je Gemma Rose voor de eerste keer ziet, zal je eerste indruk zijn dat ze vreselijk verlegen is. Ze zal dan amper een volledige zin tegen je zeggen. Ze is altijd bang dat ze haar belachelijk maakt, een verkeerde indruk geeft, etc.. Gemma Rose kan niet liegen, je ziet het altijd onmiddellijk aan haar uitdrukking en ze vindt het ook vreselijk om te moeten doen, daarom dat ze het ook niet doet. Gemma Rose is vreselijk competitief ingesteld en is altijd in voor een wedstrijdje en kan totaal niet tegen gaar verlies.
Familie: Gemma Rose is opgegroeid in een luidruchtig, groot gezin in een normaal huis. Haar vader,
Marc Harper, is een leraar geschiedenis en wiskunde op een school buiten de stad. Buiten zijn werk is hij nog een hele erge voetbalfan. Zijn kinderen hebben met hem altijd een goede band gehad omdat hij altijd thuis was wanneer zij thuis waren. Hij voedt ze streng, maar rechtvaardig op en er is altijd wel plaats voor iets leuks. Hij is getrouwd met
Sandra Oneil die modeontwerpster is. Erg succesvol is ze niet. Ze heeft een klein boetiekje waarin ze haar eigen creaties verkoopt maar zonder Marc’s inkomen zou dat veel te weinig zijn. Sandra is een heel aangename, vriendelijke vrouw die altijd zegt waar het opstaat en zo voed ze haar kinderen ook op. De oudste van de vier is Gemma Rose en dan heb je de vijftienjarige tweeling
Penelope en Marie-Laure waarmee Gemma Rose alles behalve een goede band heeft ze trekt liever op met haar jongste broertje
Andrew
Extra: Velen zijn altijd zeer geïrriteerd door Gemma Rose’s muziek smaak. Ze is voorstander van harde, pure dubstep. Velen noemen het vreselijke muziek, maar Gemma Rose houdt ervan. Ze heeft thuis dan ook vreselijk grote boxen en altijd klinkt er rauwe dubstep door het huis.
Titel? Ik zal even denken (:
Waarschuwen? JAAA
De jongen ga ik nu, terwijl ik mijn huiswerk maak, maken
[ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 16:54 ]
all I want is the taste that your lips allow