• ''Who finds a faithful friend, finds a treasure.''



    Ik kan nog niet echt iets hier neer zetten, want een echte samenvatting heb ik nog niet. Het gaat iniedergeval over enkele jongeren, meisjes en jongens, die nog op de middelbare school zitten. Het gaat over populairiteit, roddels, fashion en liefde. Het klinkt heel saai, maar het is een beetje gebaseerd op Gossip Girl, maar niet nagedaan ofzo.

    Rollen.
    # Drie of vier meisjes.
    # Twee of drie jongens.

    Informatie.
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, erbij vermelden wie het is en graag iemand waarvan ook duidelijk beeldmateriaal te vinden is op youtube.
    Karakter: Hoeft niet heel erg lang te zijn, als het maar duidelijk en vooral typerend is voor degene. Niet iedereen is super populair, grappig en ook nog eens grappig.
    Familie:
    Extra: Mag alles zijn, behalve relatie want die bepaal ik.
    Titel?
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:01 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    (...)

    Jep.
    Why exactly?


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    He's sexy (wbw)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    LUCKY13 schreef:
    (...)Why exactly?


    Dan kan ik een trailer maken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Voornaam: Mitch
    Achternaam: Servestal (vaag xD)
    Volledige naam: Mitch Servestal (zoals ik al zei: VAAAAAG die achternaam)
    Leeftijd en geboortedatum: 19 (14-08-92)
    Uiterlijk: Mitchel Musso
    Foto:


    Video's:
    Klik 1
    Klik 2
    Klik 3
    Overige uiterlijke details: Hij heeft twee oorbellen en hij heeft 6 tattoo's 1 op ieder schouderblad, 2 op zijn borstkas, 1 op zijn (voor hem) linker middel en 1 om zijn pols.
    Karakter: Hij lijkt van buiten ontzettend stoer en snel jaloers, maar van binnen is het een hele lieve jongen die veel voor zijn vrienden/vriendinnen over heeft.
    Je kunt hem ook vertrouwen, hij is behulpzaam en eerlijk.
    Familie: Hij heeft alleen nog een zusje, Megan. Zijn vader is verdwenen na zijn geboorte en zijn moeder is een aantal jaar geleden overleden aan longkanker. Mitch zorgt nu alleen voor zijn zusje en neemt het ook voor haar op als iemand haar lastig valt. Hij beschermt haar als ware. Ze wonen ook samen in een flatje.
    Extra: Mitch is al meerdere keren blijven zitten en is een beetje een badass. Hij let niet op in de klas en heeft lage cijfers. Daarnaast werkt hij ook om te flat te kunnen betalen en eten. Hij wordt op school vaak uit de les gestuurd, spijbelt veel en vindt het nutteloos om naar school te gaan.
    Titel? Weet ik niet xD
    Waarschuwen? JAAAA ;D

    ps. Als je nog meer foto's/beeldmateriaal wilt, GB me dan ff ;)

    xx

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 19:12 ]


    Everything Is Impossible

    Informatie.
    Voornaam: Lucas
    Achternaam: van de boom
    Volledige naam: Lucas Tobias van de boom
    Leeftijd en geboortedatum: 15 jaar. 18-04-1996
    Uiterlijk: erg knap boo boo stewart


    Karakter: Hij is erg verlegen. Hij praat niet veel en is anders dan de meeste jongens. Hij is erg emotioneel door zijn verleden. Hij hoeft niet perse ergens bij horen. Hij houd van dansen en muziekinstrumenten te spelen. hij heeft een hekel aan liegen en ruzie's
    Familie: Zijn ouders en zusje zijn overleden bij een ongeluk. Zijn oudere zus is bij een brand omgekomen. Hij woont nu bij zijn oom en tante. tante heet aniek en oom heet piet
    Extra: Ehm Hij speelt piano gitaar en drum. Hij doet bij dansen hiphop, breakdance, modern en jazz
    Titel? My High Scool Years
    Waarschuwen? maakt niet uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vul er vanavond een voor je in, als je nog nodig hebt.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 19:06 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Typical schreef:
    Ik vul er vanavond een voor je in, als je nog nodig hebt.


    Heb ik nog ja. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga er vanavond één maken Sanne, (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Voornaam: Valentina
    Achternaam: Vasquez
    Volledige naam: Valentina Alyssa Vasquez
    Leeftijd en geboortedatum: Veertien juli, ze is nu achttien jaar.
    Uiterlijk:

    Marie Avgeropoulos.
    Karakter: Valentina is populair, ja. Ze is daar alleen niet gekomen omdat mensen haar zo aardig vinden. Haar plan om populair te worden was om gewoon een bitch te zijn. Haar meeste eigenschappen zijn negatief. Zo is ze onder andere erg snel jaloers. Ze kan er absoluut niet tegen als mensen er beter uitzien dan zij of dat ze meer hebben. Het gemeen zijn zit gewoon in haar en daarom is de dat het meeste van de tijd ook. Ze commandeert iedereen om haar heen. Vroeger werden die slechte eigenschappen gevoed doordat ze erg verwend werd door haar ouders. Door de dood van haar vader is er een knop om gegaan in haar gedachten en toont ze bijna geen emotie meer. Haar jaloezie brengt ook wel eens de nodige problemen. Zo heeft ze vaak ruzie met andere meiden en iedereen weet dat Valentina gewoon van zich af slaat.
    Familie: Ze woont samen met haar moeder, die als advocaat werkzaam is. Bella Vasquez werkt full-time om haarzelf en Valentina te onderhouden. Ze houd zielsveel van haar dochter en maakt zich erge zorgen of haar gedrag.
    Extra: Valentina is een echte losbol en gaat daarom het liefst uit in de weekenden. Ze blijft dan tot in de ochtenden in de stad hangen. Ze drinkt, alleen niet altijd.
    Waarschuwen? Yes, please (:

    Ik hoop dat hij een beetje goed was!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:04 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Thanks!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    --

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:03 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Voornaam: Jennifer
    Achternaam: Vylore
    Volledige naam: Jennifer Roselyn Vylore
    Leeftijd en geboortedatum: 17 jaar geboren op 14 oktober
    Uiterlijk:


    Megan Fox

    Karakter: Jennifer is simpel gezegd een bitch. Ze is niet vriendelijk tegen onbekenden personen. kijkt ze altijd minachtig aan, en houdt er wel van om een 'grapje' met ze uit te halen. Jennifers vrienden betekenen alles voor haar, maar daar moeten ze wel wat voor doen. Op school is Jennifer een populair persoon.
    Familie:Jennifer Vylore, komt uit een rijke familie. Haar ouders Jack Vylore is een Bekende zakenman, en haar moeder Sylvana is een visagist/stylist. Ook heeft Jennifer nog een broertje Ryan
    Extra:Jennifer is populair op school, maar is bang in kleine ruimtes, maar ze probeert er alles aan doen om het zo geheim mogelijk te houden. Verder gaat Jennifer graag op stap.
    Titel? It"s all about Fashion
    Waarschuwen? ja graag

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:12 ]

    Oh, wait. Ik doe t morgen $:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Als je wilt vul ik nog wel een jongen in(bloos)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ashmore schreef:
    Als je wilt vul ik nog wel een jongen in(bloos)


    Heel graag. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking