• van de zomer..raakte ik in contact met een groepje engelsen..waar een meisje bij zat die ik leuk vond. ik zet dit erop omdat ik me afvraag of ik er wel goed aan gedaan heb om haar te zeggen dat ik haar leuk vond, wat ik de laatste avond van de vakantie deed. wat denken jullie had ik haar dit helemaal niet of juist wel moeten zeggen? Gewoon een vraagje want ik denk juist dat ik dat helemaal niet had moeten zeggen..hoop op jullie begrip..

Ik snap het nut niet echt van dit topic..
    Is er iets veranderd in jullie vriendschap of contact of dergelijke dat je dit vraagt? Of?

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Kan ik hieruit opmaken dat zei jou niet leuk vond? Want als dat wel zo was dan is er geen probleem natuurlijk.
    Je hebt nu wel duidelijkheid. Als je het niet gezegd had dan had je misschien wel spijt gekregen, omdat je dan nog steeds niet wist over hoe zij over jou dacht.
    Het is moeilijk, maar zet je eroverheen. Er zijn nog genoeg andere meisjes (:

The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

Ja...Ik heb hun ook op facebook...Spreek de anderen eigenlijke elke dag maar zei reageerd niet meer..dus ik vraag me gewoon af of het dom was dat ik zei dat ik haar leuk vond...

@Femkexx

Ja..das waar.. :p bedankt voor je begrip..

er zwemmen meer vissen in de zee. ( er zijn vast wel andere personen die je ook leuk vind.)

jouw profielplaatje is gaaf!

If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

Potterfan schreef:
    Ja...Ik heb hun ook op facebook...Spreek de anderen eigenlijke elke dag maar zei reageerd niet meer..dus ik vraag me gewoon af of het dom was dat ik zei dat ik haar leuk vond...

Oke, dan ga ik akkoord met het advies van Femkexx (:

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Je hebt het gedaan, dus het maakt niet meer uit of het slim was of niet.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

StJimmy: ja, je hebt gelijk..wat gebeurd is, is gebeurd..

doohickey: Ja dat komt vast nog wel :) Oh bedankt..tja..k' ben een grote Potterhead..en al heel wat jaartjes :D

Njaa..bedankt voor jullie begrip allemaal..

Ik vind het al goed van je dat je het gwn hebt gezegd. Hoe het dan verder gaat... daar kun je niets aan veranderen. Je had wrs meer spijt gekregen, als je het niet gezegd had.

"Your life. Your choice. Think about what you want."

@dance4ever:

Bedankt voor de reactie! En je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk..denk ook dat ik spijt had als ik het niet gezegd heb..maarja..in de toekomst zal zo'n situatie vast wel weer een keer voorkomen! en er zijn, zoals al gezegd is, vast wel meer personen die ik ook leuk vind, of dat , dat nog komt!

iig bedankt!