Scandal schreef:
Jij houdt er nu enkel rekening mee dat hier 12-jarigen zitten. Maar er zitten hier dus ook 18+. Ieder leeftijdscategorie heeft een bepaalde interesse. Het is voor jezelf te bepalen of je vind dat je genoeg grown up bent om 16+ stories te lezen. Maar iemand van boven de 18 zal minder van de gemiddelde 12-jarige zijn story lezen dat over rozengeur en maneschijn gaat. en dat is toch ook geen probleem?
Als je zo'n foto toevallig ziet bij pas gelezen, dan ververs je je internet maar een keer meer. Of negeer het gewoon. Ik vind het voorkomen van zulke foto's maar miniem en jij haalt er meteen één van de ergste uit. De meestvoorkomende foto's zijn meestal van attributen of foto's die niet teveel verhullend zijn. Anders is het ook niet meer spannend.
Als ik het een keer bij laatst gelezen zie, zou ik er geen drama van maken, maar ik zie dus continu zo'n blote kont op mijn scherm bij laatst gelezen. In het begin zuchtte ik eens, maar nu begint het me gewoon tegen te steken. Mijn punt draai gewoon wat jullie er van vinden om telkens zo'n kont op je scherm te zien. Er zijn ergere plaatjes hier, maar dit is gewoon het begin van mijn ergernis. Dat die stories er zijn, dat is mijn probleem nu niet, want zoals je zegt sommige mensen willen het lezen, maar in een boek heb je toch ook niet al die vulgaire plaatjes. Ik snap dus niet waarom ze hier dan wel moeten. Als je er echt zo'n plaatje in wilt, zet die dan in je tekstvak zelf zodat niemand die foto kan zien bij de uitkomst.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?