• Een tijdje terug vond ik dus een jongen leuk en we hadden allebei aan elkaar vertelt dat we elkaar leuk vonden (meer info deze topic). Maar we wisten allebei denk ik niet of we nou samen waren of niet. Nu heb ik dus het probleem: ik vind hem denk ik niet meer leuk... Alles wat hij de laatste tijd doet irriteerd mij. Maar ik weet nu dus niet of ik het uit moet maken of niet omdat ik niet weet of we samen zijn. En ik wil niet dat hij boos op me wordt want we waren goede vrienden enzo.
    Dus pleeeeeeeeaaaaaaase, help me!!! Wat moet ik doen?
    (een beetje ingewikkeld verhaal maar k heb echt hulp nodig :/)


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Zoenen jullie ook en zo? Want dan kun je toch gewoon zeggen dat je dat niet meer wilt?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Zoenen jullie ook en zo? Want dan kun je toch gewoon zeggen dat je dat niet meer wilt?

    nee we zoenen niet.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Vraag ten eerste hoe het nou eigenlijk in elkaar zit met jullie, en als hij zegt dat jullie wel iets hebben zeg je dat je -hoe erg je het ook spijt, bijvoorbeeld- je nog niet toe bent aan een relatie maar wel hele goede vrienden wilt blijven. Zoiets?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Vraag ten eerste hoe het nou eigenlijk in elkaar zit met jullie, en als hij zegt dat jullie wel iets hebben zeg je dat je -hoe erg je het ook spijt, bijvoorbeeld- je nog niet toe bent aan een relatie maar wel hele goede vrienden wilt blijven. Zoiets?


    26 - 02 - '16

    Poseidon schreef:
    Vraag ten eerste hoe het nou eigenlijk in elkaar zit met jullie, en als hij zegt dat jullie wel iets hebben zeg je dat je -hoe erg je het ook spijt, bijvoorbeeld- je nog niet toe bent aan een relatie maar wel hele goede vrienden wilt blijven. Zoiets?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat Poseidon zegt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Poseidon schreef:
    Vraag ten eerste hoe het nou eigenlijk in elkaar zit met jullie, en als hij zegt dat jullie wel iets hebben zeg je dat je -hoe erg je het ook spijt, bijvoorbeeld- je nog niet toe bent aan een relatie maar wel hele goede vrienden wilt blijven. Zoiets?


    I love you Tim