• Het verhaal:
    Een vriendengroep raakt in de wereld van de drank en drugs. Ze waren eerst allemaal brave kinderen. Totdat ze wat ouder werden en alles 'ontdekten'. Zal het hun lukken om weer op het goede pad te komen?

    Hoi hoi! Hier zijn de benodigheden:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk-metfoto:
    Drugs/&Drankprobleem?/Ietsanders:
    Extra:

    Tha Rules:
    - Have Fun
    - En geen ruzie maken, ;P
    - Gewoon lol hebben ;P

    DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22

    We gaan morgen beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

    Hier is de link van het verhaaltopic!: Klik

    Meer meisjes nodig =3
    xx

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 20:10 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Fae schreef:
    @MustacheMe, dat is inderdaad vrij onhandig o.o
    Misschien is die van jou dan nieuw, ofzo? Nu voel ik me lullig, maar ik weet even niks anders xd


    Mijn tweede personage anders? :3
    Die in de club werkt? (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Volledige Naam: Rosalina Eliza Serpent
    Leeftijd: 19
    Karakter: Rosalina is altijd optimischtisch. Ondanks haar verslaving geeft ze wel om mensen. Elk levend wezen moet een bestaan kunnen hebben. Rosalina is aardig en spontaan ze maakt snel vrienden. Haar verleden heeft karakter verwoest en meestal is ze erg schuw. Het aardige deel is ze alleen bij haar vrienden. Ze weet niet waarneer ze je kan vertrouwen. Iedereen kan gevaarlijk zijn. Ze haat het om genegeerd te worden.
    Uiterlijk-Metfoto: (Foto kon niet met iPad foto komt morgen ;) beschrijving dus ook)
    Drugs/&DrankProbleem?/Ietsanders: Rosalie gebruikt vele soorten drugs. Ze is zelf ook een Dealer. Zelf gebruikt ze vaak Paddo's of Hasj. Drank gebruikt ze ook.
    Extra: Rosalina doet alles voor geld. Toen ze voor het eerste keer in dit leven kwam. Deed ze alles voor geld voor drugs. Ze werd een hoertje, maar na een tijdje kon ze geld verdienen door drugs te verkopen. Als het moet moet ze voor hoertje spelen ze kan niet anders. Ze leeft voor drugs. Alleen vrienden en liefde is belangrijker voor haar.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik maak ook even een meisje!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)


    Volledige naam: Helena Cherry Sullivan.
    Leeftijd: 23.
    Karakter: Helena is erg openstaand voor nieuwe vriendschappen en relaties, maar ze kan heel snel 't roer omgooien waardoor ze ineens koel en rustig is. Voor de rest is ze een feestbeest en een alleskunner.
    Uiterlijk: Zeer uitgesproken stijl, piercings en veel tattoo's.
    Drugs/&Drankprobleem? Verslaafd aan tattoo's en alcohol.
    Extra: Heeft een papegaai die praat.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 22:41 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    mag ik meedoen??

    Tuurlijk :'D.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 18:05 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Volledige naam: Damian Tycho Ophelos
    Leeftijd: 21
    Karakter: Damian is over het algemeen rustig, maar je moet hem niet kwaad maken, want dan heb je een groot probleem. Verder zit hij in de knoop met zichzelf waardoor hij soms vreemd of anders kan reageren dan verwacht wordt en hij vaak depri is. Maar je kunt ook goed met hem lachen.
    Uiterlijk-metfoto:

    hij heeft kort bruin haar en donkere ogen. Hij is redelijk kan en gespierd. Damian draagt altijd een leren jas, een losse spijkerbroek en een paar oude simpele sneakers
    Drugs/&Drankprobleem?/Ietsanders: Drank en roken.
    geschiedenis Hij heeft thuis een rot tijd gehad, zijn vader had een drank probleem en zijn moeder was er van door gegaan. Hij moest altijd op zijn jongere zusje Liv (eigenlijk Olivia) passen toen ze nog jonger waren. Toen hij een jaar op 15 was, ging hij 's avonds weg om maar even zichzelf te kunnen zijn. Op die momenten pikte hij een flesje bier van zijn vader of een pakje sigaretten.
    Extra: hij heeft deze tatoeage:

    omdat hij heel goed kan schrijven en tekenen, maar niemand mag dat weten want in zijn gedachten is dat voor watjes.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2011 - 20:20 ]

    Ik ga gewoon nog een kleiner rolletje aanmaken :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik wou hier nog joinen.. -gayhandje-
    Kan dat als iemand buiten 't vriendengroepje? ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Denk 't wel hoor. :'D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Endure schreef:
    Ik wou hier nog joinen.. -gayhandje-
    Kan dat als iemand buiten 't vriendengroepje? ;p


    Ja dat kan, Micheal is ook geen lid van het vriendegroepje maar barman :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Haha :Y) Hebben jullie behoefte aan bepaald soort persoon..?
    Arrogante bitch die graag jongens om haar vinger draait, juist een verlegen meisje, een akward artistiek iemand etc. etc.? ;d


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moet jij bepalen rite. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Epitaph schreef:
    Moet jij bepalen rite. :Y)


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ah kom op, ik kan niet kiezen. :'D Ik neig naar arrogant persoon, maar dadelijk blijft ze alleen en allen RPG'en is niet echt leuk ofzo -gayhandje-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.