• Het verhaal:
    Een vriendengroep raakt in de wereld van de drank en drugs. Ze waren eerst allemaal brave kinderen. Totdat ze wat ouder werden en alles 'ontdekten'. Zal het hun lukken om weer op het goede pad te komen?

Hoi hoi! Hier zijn de benodigheden:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk-metfoto:
    Drugs/&Drankprobleem?/Ietsanders:
    Extra:

Tha Rules:
    - Have Fun
    - En geen ruzie maken, ;P
    - Gewoon lol hebben ;P

DE ROLLEN!:
    Leave: Madeline Sarah McClain , 16
    MustacheMe: Brain Charles Luwissun , 17
    Micheal James Lonés , 18
    Fae: Abigail Lillith Pierce (Abby) , 19
    Aesthetic: Vivian Nathalia Larson , 19
    Jackal: Murlaugh Danson Upgraye , 25
    Primerose: Aiden Marslow , 19
    Paynelicous ;P: Charles (Chaz) James McKnight, 18
    JaiRy: Kaitlynn (kate ) Brooks , 22

We gaan morgen beginnen! Maakt niet uit wie er gaat beginnen!
    Hier is nog wat informatie:
    -Als iemand offline is en je praatte met hem/haar, 'loop' dan niet weg of doe iets wat diegene niet wil.
    -Praat met duidelijke zinnen.
    -Niet schelden, of het hoort bij het persoon.

Hier is de link van het verhaaltopic!: Klik

Meer meisjes nodig =3
    xx

[ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 20:10 ]

NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

Jeuj ;'3.
    Ik heb zin om te schrijven :'].

Feel the fire, but do not succumb to it.

Heb meer info aan mijn menschje toegevoegd. :'D

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Volledige naam: Aiden Marslow
    Leeftijd: 19
    Karakter: Hij doet zich stoer voor, is niet helemaal eerlijk en vaak onder invloed van alcohol, waardoor hij dus erg slonzig en niet bepaalds snucher overkomt.
    Uiterlijk:

Drugs/&Drankprobleem?/Ietsanders: Altijd bezopen

I've fallen for your eyes, but they don't know me yet

Hoeveel rollen mag je? :3

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Hoi hoi, natuurlijk wil ik ook een rol =3

Volledige naam: Charles (Chaz) James McKnight
    Leeftijd: 18
    Karakter: Chaz is het soort van populaire jongetje, hij is nogal luid en hyper. Maar hij vertrouwt mensen te snel en dat geeft nogal problemen. Hij zegt wat hij denkt en als hij verliefd is doet hij alles eraan om haar te krijgen.
    Uiterlijk-metfoto:

De linker =)
    Drugs/&Drankprobleem?/Ietsanders: Drugs en drank =3
    Extra: Zijn beste vriend heeft ooit zijn vriendin afgepakt. Toen hadden ze een flinke ruzie en zagen elkaar dagen niet. Maar toch zijn ze weer vrienden geworden omdat ze gewoon niet zonder elkaar kunnen. Als Chaz een vriendinnetje heeft moet hij telken weer terug aan dit moment denken. Zijn moeder heeft sindskort kanker en zijn vader is vlak na zijn geboorte overleden. Hij heeft dus geen familie...

xxx
    En vinden jullie hem wat?

MustacheMe schreef:
    Hoeveel rollen mag je? :3

Je mag 2 of 3 rollen =)

Paynelicious schreef:
    (...)

Je mag 2 of 3 rollen =)

Komt er nog eentje aan :'D

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Komt er ook nog een rollenlijst / story waar alle rollen instaan? :3
    Dat is namelijk wel wat overzichtelijker.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

DIT TOPIC IS VOOR DE ROLLEN, IK MAAK VOOR HET VERHAAL EEN ANDER TOPIC AAN !
    xxx

Aesthetic schreef:
    Komt er ook nog een rollenlijst / story waar alle rollen instaan? :3
    Dat is namelijk wel wat overzichtelijker.

Ik zal wel een rollenlijst maken =)
    Zo snel als mogelijk +3

Volledige naam: Micheal James Lonés
    Leeftijd: 18
    Karakter: Muzikaal, aardig, bijdehand, brutaal, begripvol en meedenkend.
    Uiterlijk-metfoto:

Micheal heeft lichtbruin haar dat stijl om zijn hoofd heen hangt. Hij heeft licht groene ogen waar hij al vele meiden mee heeft verleid. Micheal heeft een kleine neuspiercing en een tatoeage op zijn schouder. Hij draagt meestal lichte kleding en houd er niet van om op te vallen.
    Drugs/&Drankprobleem?/Ietsanders: Micheal heeft eigenlijk geen drugs of drank probleem, hij heeft soms misschien een biertje te veel op maar is zeker niet verslaafd. Hij heeft alles goed onder controle en hij weet wat hij doet.
    Extra: Micheal werkt bij een goed bezochte club die van zijn vader is, en woont in de kamer boven de club. Micheal behoort niet tot het vriendengroepje maar heeft soms wel eens wat contact. Micheal houd er totaal niet van als mensen dealen in zijn vaders club. Hij heeft 'ooit' eens een relatie met Abigail gehad, hij is dus ook de vader van het kindje waar hij niks vanaf weet. Het is misschien ook wel beter want Micheal heeft het niet zo op kinderen.

[ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 10:46 ]

Ik ga een poging wagen ( hoeveel mensen mogen er aan meedoen? ).. Heb nog nooit aan een RPG meegedaan.. Hope thats oke?

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

JaiRy schreef:
    Ik ga een poging wagen ( hoeveel mensen mogen er aan meedoen? ).. Heb nog nooit aan een RPG meegedaan.. Hope thats oke?

Is goed hoor =)

Er mogen zoveel mogelijk mensen aan meedoen =)

[ bericht aangepast op 18 nov 2011 - 19:29 ]

Volledige naam: Kaitlynn (kate ) Brooks

Leeftijd: 22 jaar.

Karakter: Kaithlynn is stront eigenwijs, tikkeltje arrogant of juist erg verlegen en geeft alleen maar om de mensen die haar het dichtste bij staan, waaronder haar vrienden. Verder is ze altijd aanwezig en weet goed van zichzelf af te bijten.

Uiterlijk met foto:

Ze draagt voornamelijk skinny's met daarop een shirtje/hempje of een juist te grote trui/t-shirt.

Probleem: Ze drinkt en snuift.

Extra: Kaithlynn komt uit een gezin van 4 kinderen, waarvan zij de oudste is. Haar ouders hebben haar totaal niet opgevoed en hier en daar kreeg ze dan ook de nodige tikken. Op haar achttiende besloot ze het huis uit te gaan nadat haar vader zichzelf verloor in een woede aanval die zich tot haar keerde. Eenmaal uit huis maakte ze kennis met het wilde stap leven en daar neemt ze het dan ook behoorlijk van. Ze zwerft voornamelijk rond op straat of wordt wakker bij iemand waarvan ze niet eens meer weet wie het is.
    Ze werkt overigens in een klein eetcafetje als serveester om zo aan haar geld voor drank en drugs te komen.

[ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 11:53 ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

@MustacheMe, dat is inderdaad vrij onhandig o.o
    Misschien is die van jou dan nieuw, ofzo? Nu voel ik me lullig, maar ik weet even niks anders xd

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.