nou kijk, mijn vriend gaat dan zeg maar verhuize he, en we hadden het daarnet zo over en toen zei hij ineens: "ik denk dat we hier maar mee moeten stoppen, want ik ga daar nieuwe mensen ontmoeten en we gaan elkaar een stuk minder zien." dus hij wil het sirieus uit maken naar 1 jaar, kom op hij gaat naar den haag zo ver weg is dat toch niet..
Flashing lights in my mind, going back to the time.
Narry schreef:
(...)
Nee, maar dan wil ik het bij mijn papa vieren x'D Want hij heeft zeg maar een grotere zolder... dus dat is wat makkelijker x'D
En hij woont in Marum
WAT MARUM O MYN GOD. DAT IS ZO DICHTBIJ. WAAROM ZEG JE NU PAS DAT JE PA IN MARUM WOONT.
JoyceStyles schreef:
nou kijk, mijn vriend gaat dan zeg maar verhuize he, en we hadden het daarnet zo over en toen zei hij ineens: "ik denk dat we hier maar mee moeten stoppen, want ik ga daar nieuwe mensen ontmoeten en we gaan elkaar een stuk minder zien." dus hij wil het sirieus uit maken naar 1 jaar, kom op hij gaat naar den haag zo ver weg is dat toch niet..
als hij dat zo zegt.. weet ik niet of hij nog wel echt iets voor je voelt joyce.. eerlijk gezegd..
Anders zou hij dat -in mijn ogen- niet zeggen en er gewoon voor willen gaan..
JoyceStyles schreef: