• Woojaa, mijn zus en ik zijn net thuis gekomen van The Eastpack Antidote Tour en wij gingen dus voornamelijk voor de hoofdact, ADTR en jeeeetje dat was leuk. :3 De setlist was echt lekker en ik ga naar de hel omdat ik lachte met iedereen die viel tijdens moshpits, pardon.
    Tijdens een liedje - ik weet niet meer welk -stond iemand in een gumby-pak op het podium en die schoot T-shirts af en tijdens Homesick zat de zanger in zo'n hamsterbal en liep die over het publiek, echt leuk. :Y) haha. En er werd ook met wc-papier gesmeten en ballonekes werden ook gelost en echt fijne boel vond ik.
    Veel knappe gasten waren er ook, altijd leuk al kon je wel vaak door hun oor kijken.
    Soit, de setlist kan je hier zien. En verder heb ik niks te zeggen. (cat)
    Nog iemand die er was?
    En filmpjes komen mss morgen in de loop van de dag hier nog bij.

    Passerby schreef:
    (...)Amai nog niet. Zalig gewoon. + Alle liedjes die ik wou horen, kreeg ik te horen. Wat kan je nog meer wensen?

    Echt hé, dat vond ik ook leuk. Echt goed.
    Volgende keer weer?

    Andomedae schreef:
    (...)
    Echt hé, dat vond ik ook leuk. Echt goed.
    Volgende keer weer?
    Zeker weten. :)
    Die mannen zijn gewoon goed. En geen probleem om weer te zitten, want dan zie ik als kleine meid zeker genoeg en ik zou niet willen dat jij een dok krijgt. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Zeker weten. :)
    Die mannen zijn gewoon goed. En geen probleem om weer te zitten, want dan zie ik als kleine meid zeker genoeg en ik zou niet willen dat jij een dok krijgt. x')

    Hehe, ik ook niet :3

    Andomedae schreef:
    (...)
    Hehe, ik ook niet :3
    Zo moeten we ook niet bezweet de zaal verlaten.x')
    We zaten echt goed vond ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?