• In de toekomst, om precies te zijn in het jaar 4076, is het menselijk ras zover geëvolueerd dat ze beschikken over bepaalde gaven. In die tijd is de wereld niet meer hetzelfde, door de klimaatverandering staat het grootste deel van de wereld onderwater, op een klein stuk land na. Op dit stuk land wonen twee verschillende volkeren, de Magarras en de Figuils, die al jaren tegenover elkaar staan. Het lijkt een zinloze strijd, maar geen van beiden wil toegeven.

    Willow Poynter is een zeventienjarig meisje, die de gave bezit om zwaartekracht te kunnen sturen. Ze maakt deel uit van de Magarra stam. Daar is het traditie dat je op je zeventiende, ongeacht sekse, het leger in gaat. Willow wordt ingedeeld in de groep BC104 samen met negen anderen. Nu is het aan haar de taak om haar volk te verdedigen, maar zal dit haar wel lukken? Zelfs wanneer er liefde, vriendschap, haat en verraad in het spel komen?


    Voor mijn nieuwe verhaal zoek ik nog een aantal jongens en meiden tussen de 17 en 22 jaar (:


    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Niet uitgebreid. 1 karakter trek dat ze typeert. Wees origineel.
    Uiterlijk: Foto is genoeg, het liefst een bekend iemand en de naam erbij vermelden.
    Gave: Wees origineel, dus geen gedachten lezen of zo. Zwaartekracht sturen is al bezet.
    Extra: Dit kan van alles zijn, familie leden, hobbies, leef je uit zou ik zeggen!

    Edit: Geen rollen meer nodig (:

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 13:56 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tranquillo schreef:
    MENSEN NIET ZO VEEL (bat)
    Ik moet ook nog (joehoe)


    haha srry, maar anders komt het verhaal van mijn personage wat ik van plan was niet uit :$


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Volledige naam: Jason Crieks

    Leeftijd: 21

    Karakter: Zorgzaam, Jason doet alles voor zijn vrienden en vooral zijn familie. zelfs als dat betekent de dood voor hem.

    Uiterlijk:
    Jesse Williams



    Gave: Time freeze

    Extra: Jason is de neef van Alex, de neef die zomaar spoorloos verdween. Er zit een reden achter dat hij dat deed. Twee jaar lang had hij extra gelet op dat kleine meisje, hoe ze evolueerde. Hoe ze een echte dame werd. Ook lette hij op haar gedrag. hoe moeilijk het voor haar was om de controlen te behouden en hij wist van jongs af aan al dat ze een makkelijk doelwit was voor beide stammen. Ze kon makkelijk als ehbo doos de oorlog in maar ook was ze het perfecte wapen. (alhoewel dat dacht hij.) Om haar te verdedigen van de andere stam liep hij hij over en probeerde elke stap die hun zette richting haar te maskeren.
    Zijn gave helpt hem ook door de moeilijke keuze, ztel wanneer de Figuils op een spoor komen kan hij het makkelijk vernietigen. (mwahaaha)


    Volledige naam: Matthew(Matt) Jackson

    Leeftijd: 21

    Karakter: Egoistisch... Hij denkt allen maar over zichzelf zolang hij overleeft gaat alles volgens plan, maar dan kotm er wel een heel speciale meid in zijn zicht. die hem lijkt te veranderen.
    Uiterlijk:
    Shane West


    Gave: Shamanism.

    Extra: Matt is verwend. Egoïstisch en zelfzuchtig en dan wordt hij verliefd op niemand minder dan Alex Mayfield. Het is een ingewikkeld meisje en dat heeft hij al gauw door maar hij heeft zijn *geest* Borys op hem op het juiste pad te zetten. Hun relatie (matt en alex) lijkt zoals elk relatie die wordt vertelt. Maar wat men niet weet is dat hij een spion is van de Figuils volk. (waar Jason-de neef van alex zijn uitestebest doet om Matts cover te onthullen.)


    Volledige naam: Borys (geen achternaam)

    Leeftijd: Unknown -verouderd niet-

    Karakter: Zeikerd - hij zeurt over alles en nog wat alles irriteert hem en dan vooral zijn eigenaars verboden liefde. Maar hij weet donderds goed dat hij niet op Matts zenuwen moet lopen anders is hij er net zo goed als geweest zo op het moment dat zijn gezeur de drumpel over lijkt te lopen gaat hij meteen actie ondernemen.

    Uiterlijk:
    Justin Hartley



    Gave: Shaman geest van Matt

    Extra: Borys weet niets van zijn verleden af en probeert er ook niets over terug te vinden. hij weet dat het een eindeloze gevecht is.
    Borys is altijd trouw aan zijn meester en zal vechten voor hem tot zijn meesters dood. (niet dat hij veel keuze heeft.) Ook weet Borys overal raad op. hij kan zo iedereen afluisteren en is daardoor van grote nut voor Matt - momenteel is Borys aan het trainen om een lichaam over te nemen. Wat hem maar moeilijk lukt.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 11:03 ]


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Volledige naam: Adonis Darius Devonlique
    Leeftijd: 19
    Karakter:
    Niet uitgebreid. 1 karakter trek dat ze typeert. Wees origineel. (Zelfstandig)Adonis is een zelfstandige jongeman die zich niet graag laat helpen en graag alles zelf wilt doen, hij vraagt dan ook niet om hulp. Hij denkt dat hij volwassen en slim genoeg is om het zelf te redden en als iemand hem hulp aanbied slaat hij die vriendelijk af.
    Uiterlijk: Foto is genoeg, het liefst een bekend iemand en de naam erbij vermelden.


    William Moseley
    Gave: Wees origineel, dus geen gedachten lezen of zo. Zwaartekracht sturen is al bezet. Telekinese
    Extra: Dit kan van alles zijn, familie leden, hobbies, leef je uit zou ik zeggen! Adonis is opgegroeid bij zijn moeder, want zijn vader is dood. Hij heeft geen broers of zussen, althans hij weet er niks over. Adonis zijn vader is doodgegaan aan een ziekte die gewoon niet genezen kon worden. Adonis is dol op lezen, hij verslind boeken en je ziet hem wel bijna altijd boeken lezen. Hij zegt dat je er slimmer van wordt.

    Volledige naam: Athena Dimitri Demetriqus
    Leeftijd: 17
    Karakter:
    Niet uitgebreid. 1 karakter trek dat ze typeert. Wees origineel.(Perfectionist) Athena heeft een hele grote angst voor falen, ze droomt haast van perfectie. Als ze iets fout doet word ze meteen boos op zichzelf, want ze wilt perfect lijken/zich voelen/zijn. Athena geloofd echt in haar dromen en probeert die waar te maken op elke mogelijke -perfecte- manier.
    Uiterlijk: Foto is genoeg, het liefst een bekend iemand en de naam erbij vermelden.


    Georgie Henley
    Gave: Wees origineel, dus geen gedachten lezen of zo. Zwaartekracht sturen is al bezet.Cryokinese
    Extra: Dit kan van alles zijn, familie leden, hobbies, leef je uit zou ik zeggen! Athena heeft haar familie nooit goed gekend, want ze hebben haar laten adopteren toen ze hoorden dat ze over een paranormale gave beschikte ze wouden namelijk een normale perfecte dochter en geen rare maffe dochter die ook nog eens over een paranormale gave beschikt. Athena is dol op kleding stukken en schoenen te ontwerpen, maar ook houdt ze ervan om te discusieëren.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Tranquillo schreef:
    MENSEN NIET ZO VEEL (bat)
    Ik moet ook nog (joehoe)



    Sorry ik vind het gewoon zo leuk


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Haha, Kristen, in een Narnia bui?:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    Haha, Kristen, in een Narnia bui?:9~



    Ja in een hele erge, omdat mijn zusje en ik ze allemaal zitten te kijken. I love Narnia


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik maak morgen gewoon zo'n goede rol
    En dan zitten jullie daar van OHMYGOD WAT EEN GOEDE ROL
    En dan zit ik hier van, hehehe (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Clove schreef:
    (...)


    Ja in een hele erge, omdat mijn zusje en ik ze allemaal zitten te kijken. I love Narnia

    Zeker wel! Ik ben nu alle boeken aan het lezen, dus ik vond het best wel toevallig, haha!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tranquillo schreef:
    Ik maak morgen gewoon zo'n goede rol
    En dan zitten jullie daar van OHMYGOD WAT EEN GOEDE ROL
    En dan zit ik hier van, hehehe (wbw)

    Haha, daar houd ik je aan, Elenaatje(wbw)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mutant schreef:
    (...)
    Zeker wel! Ik ben nu alle boeken aan het lezen, dus ik vond het best wel toevallig, haha!



    Haha xD
    Ik denk dat we wel OT moeten nlijven als we dit topic open willen houden


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove schreef:
    (...)


    Haha xD
    Ik denk dat we wel OT moeten nlijven als we dit topic open willen houden

    Je hebt helemaal gelijk, haha


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vul zo een jongen en meisje in*O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Senk joe*O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hier moet ik een rol voor, hoor je me? :9~

    Volledige naam: Charlie Beau Montgomery
    Leeftijd: Charlie is zeventien jaar oud en wordt op 11 December achtien.
    Karakter: Charlie is een van de minder intelligente jongeren van het ras. Ze heeft vaak vrij domme opmerkingen en ze stelt ook vragen die meestal niets over het onderwerp van het gesprek te maken hebben. Maar Charlie vindt zichzelf niet dom, helemaal niets zelfs. Charlie is een meisje dat niet bang is om dingen te zeggen en zelfs tegen mensen die ze helemaal niet kent. Ze is een uitslover, angsthaas en flapuit.
    Uiterlijk:


    Emily Osment.
    Gave: Charlie heeft de gave om haar lichaam heel ver uit te rekken, haar lichaam is dus elastisch. Zo kan ze haar armen het verste uitrekken tot wel drie meter. Haar benen gaan minder ver, ongeveer 1,50 meter.
    Extra: Charlie kent haar ouders niet en zit daarom met haar jongere broer opgescheept, zegt ze altijd. Haar broertje is de vijftienjarige Sean, wie vuur kan sturen. Charlie's relatie met hem is niet erg super, ze kunnen elkaar niet uitstaan en Charlie speelt graag de baas over hem.

    Volledige naam: Oliver Edward Rutherford
    Leeftijd: Oliver is net achtien, hij was namelijk op 1 November.
    Karakter: Hoewel Oliver een enorme schat is, is hij ontzettend irritant. Hij vindt zichzelf heel grappig, denkt dat hij heel veel charme heeft en heeft vaak de meest sukkelige acties. Hij probeert altijd met meisjes aan te pappen, maar dat lukt hem eigenlijk nooit, want hij gebruikt over het algemeen helemaal de verkeerde, foute trucs.
    Uiterlijk:


    Caleb Landry Jones
    Gave: Oliver's kracht is om onzichtbaar te worden en krachtvelden te creeëren. Hij kan niet altijd onzichtbaar, want hij moet een speciaal zwart pak aanhebben dat met hem mee onzichtbaar wordt, anders zie je zijn kleding nog wel maar zijn lichaam niet. De krachtvelden kosten veel energie en hij beheerst het ook nog niet helemaal goed. Hij kan ze alleen om zichzelf en een straal van twee meter. De krachtvelden zijn ondoordringbaar voor anderen, als je er tegen aanloopt kun je zelfs een schok krijgen en ze zijn ontzettend felwit van kleur.
    Extra: Oliver en Charlie zijn al sinds kleins af aan beste vrienden. Ze treiteren elkaar graag en hebben de laatste tijd steeds meer ruzie met elkaar, omdat ze zich snel aan elkaar ergeren. Wat velen, vooral Willow, wel zien is dat Oliver en Charlie elkaar leuk vinden, maar dat is en blijft een harde ontkenning.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga meteen even invullen, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.