• ik vind een jongen heel leuk, (ik ben zelf ook een jongen)
    en, het probleem is, hij is niet Bi-sexueel, maar gewoon Hetro
    nu weet ik dus, dat hij nooit wat voor me zou voelen, behalve als een vriend, maar ik wil meer als dat zijn

    heeft iemand een tip ofzo?!?

    haters rode kruisje bovenin


    You're amazing the way you are, never give up!

    Hij is hetero, en ik denk niet dat dat zomaar zal veranderen. Maar ik moet wel zeggen, volgensmij ben jij ong. 12 dus op zo'n leeftijd kan het nog alle kanten op (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Rizardo schreef:
    @Alwin: Dat was hij jah, maar door omstandigheden is eht uit en nu is ze weer emt mike XD


    oooohhhh, in that case I say again: bend him over and he's not straight anymore!


    quidquid excusatio prandium pro

    LUCKY13 schreef:
    Hier zijn geen tips voor, life sucks and then you die. Als hij hetero is kun je daar niks aan veranderen.


    comfort in c h a o s

    Man-whore. Case rested.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    LUCKY13 schreef:
    Hier zijn geen tips voor, life sucks and then you die. Als hij hetero is kun je daar niks aan veranderen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chandler schreef:
    Hij is hetero, en ik denk niet dat dat zomaar zal veranderen. Maar ik moet wel zeggen, volgensmij ben jij ong. 12 dus op zo'n leeftijd kan het nog alle kanten op (':


    :O ik ben niet ong. 12 ik ben bijna 15 xD


    You're amazing the way you are, never give up!

    Ik denk dat je door me gaan met leven en die jongen moet vergeten. Als hij hetro is dan kan je der niks aan veranderen, tenzij hij opeens bi of homo word. Sorry!(flower)

    RainbowDash schreef:
    (...)

    You can. Just bend him over; suddenly he's not so straight anymore! :Y)
    Reactie van de week _O_
    It worked for me _O_


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Reactie van de week _O_
    It worked for me _O_


    YES! Eindelijk iemand die hem snapte :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik weet het niet, ik zou praten met je broers of zussen en anders met je ouders. As I said: PB's opened and so is my messenger.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!