• ik vind een jongen heel leuk, (ik ben zelf ook een jongen)
    en, het probleem is, hij is niet Bi-sexueel, maar gewoon Hetro
    nu weet ik dus, dat hij nooit wat voor me zou voelen, behalve als een vriend, maar ik wil meer als dat zijn

    heeft iemand een tip ofzo?!?

    haters rode kruisje bovenin


    You're amazing the way you are, never give up!

    Hier zijn geen tips voor, life sucks and then you die. Als hij hetero is kun je daar niks aan veranderen.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    LUCKY13 schreef:
    Hier zijn geen tips voor, life sucks and then you die. Als hij hetero is kun je daar niks aan veranderen.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    2 topics? :/


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik kan je tips geven om over je liefdesverdriet heen te komen, maar ik kan je geen tips geven om aan hem te komen. Als hij hetero is, kun je daar niets aan veranderen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Afleiding zoeken. Dat is het enige wat je kan doen. (:
    Ik heb ook wel eens een hetero leuk gevonden, maar je kunt er niets aan doen.


    I can't even think straight.

    Niks. You can't suddenly make a straight unicorn go gay. (wbw)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Rizardo schreef:
    2 topics? :/


    al doorgegeven. Maarja, zit wel een ander onderwerp aan, ben benieuwd wat het wrodt. Maar hij is toch hale haar vriendje? En hij vondt toch eerst ook nog een ander meisje leujk terwijl ie al met haar had?

    Is this weird or is it just me?


    quidquid excusatio prandium pro

    Dwing hem.
    Nee oké, even serieus, je kunt daar vrij weinig aan doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jackal schreef:
    Niks. You can't suddenly make a straight unicorn go gay. (wbw)


    You can. Just bend him over; suddenly he's not so straight anymore! :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Als hij hetero is, kan je niks doen. Je kan hem niet dwingen. Vergeten is het beste.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RainbowDash schreef:
    (...)

    al doorgegeven. Maarja, zit wel een ander onderwerp aan, ben benieuwd wat het wrodt. Maar hij is toch hale haar vriendje? En hij vondt toch eerst ook nog een ander meisje leujk terwijl ie al met haar had?

    Is this weird or is it just me?

    Hale heeft met ene 'Mike'? Whataafuck.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Misschien maakt hij voor nou een uitzondering? (krul)
    Nee, je kan er inderdaad niks aan doen. Er zijn nog veel andere leuke jongens en meiden die jou wel leuk vinden.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    LUCKY13 schreef:
    Hier zijn geen tips voor, life sucks and then you die. Als hij hetero is kun je daar niks aan veranderen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    @Alwin: Dat was hij jah, maar door omstandigheden is eht uit en nu is ze weer emt mike XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jackal schreef:
    (...)
    Hale heeft met ene 'Mike'? Whataafuck.


    Neehee, dat ging uit, en toen kreeg ze met deze jongen. Toen maakte deze jongen allemaal topics aan over een ander meisje wat hij leuk vond (terwijl hij nog met hale had) en ik ben er nooit achtergekomen wat daar nou uitgekomen is.

    Ik vond dat altijd erg, dat ie gewoon hier waar zij het gaat lezen gaat vertellen dat ie andere meisjes leuker vindt, en nou ook nog jongens, vind ik gewoon niet kunnen <_<
    Im just weird like that :Y)


    quidquid excusatio prandium pro