• Ik ben dus al bijna 3 maand samen met mijn vriendje , en hij maakt me echt dolgelukkig , nu hadden we gisteren wat ruzie ,omdat hij gisteravond zei dat het mijn avond is en ik mocht kiezen wat we gingen doen. Dus ik zei ; ok , gaan we iets drinkn in ht stad ? hij vond het goed , we vroegn wat vriendn mee. Toen zaten we in de auto en toen zei hij dat we nog een vriendin van hem gingen ophalen omdat we naar Aalst gingen iets drinken en ik heb er niets over gezegd omdat ik niet lastig wou doen en zeker omdat het andere meisje erbij was , maar toen we daar dan waren kon ik me totaal niet amuseren omdat het 'weer' met zijn vrienden was en ik stond er maar wat bij en toen was hij kwaad omdat ik daar maar wat bij stond en toen ging hij zeggen dat het de laaste keer was dat hij me meenam. & deze morgen ging ik hem 'goeiemorgn ' sturen en toen zei hij dat ik hem echt waar moest laten. & als hij zo doet meent hij het echt , dus ik ben echt bang om hem kwijt te geraken en terug in een zwart gat te vallen ...



    EDIT : het is dus gedaan tussen ons , heeft hij net laten weten ...

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 16:23 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Laat hem maar even, hij komt nog wel weer terug op zijn woorden. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kan me er zelf ook héél erg aan ergeren als ik zelf een leuke avond probeer te hebben en er dan één iemand maar een beetje bij staat. Bovendien, hij mag toch wel een vriendin meevragen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Waarom gingen er dan meer mee terwijl jullie samen uit zouden?
    Maar hij draait vast wel weer bij (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Heb je er al eens met hem over gepraat?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Reassurance schreef:
    Ik kan me er zelf ook héél erg aan ergeren als ik zelf een leuke avond probeer te hebben en er dan één iemand maar een beetje bij staat. Bovendien, hij mag toch wel een vriendin meevragen?


    Daar gaat het niet om , tuurlijk mag hij een vriendin meenemen (:
    maar mijn vrienden waren allemaal in het stad waar ik woon omdat ik had gezegd dat ik daarheen kwam omdat het goed was voor hem , Nu zat ik weer een hele avond gewoon bij zijn vrienden en nou mocht ik is de avond kiezen ? we doen gewoon altijd waar hij zin in heeft (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Roux schreef:
    Laat hem maar even, hij komt nog wel weer terug op zijn woorden. :Y)


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Jullie spreken af om wat te gaan drinken met vrienden en dan vind jij het niet goed dat het met zijn vrienden is?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Brooklyn schreef:
    (...)

    Daar gaat het niet om , tuurlijk mag hij een vriendin meenemen (:
    maar mijn vrienden waren allemaal in het stad waar ik woon omdat ik had gezegd dat ik daarheen kwam omdat het goed was voor hem , Nu zat ik weer een hele avond gewoon bij zijn vrienden en nou mocht ik is de avond kiezen ? we doen gewoon altijd waar hij zin in heeft (:

    Nou, dan moet je dat van te voren zeggen en dan niet daar gaan staan lopen chagrijnig doen, vind ik :W


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Negligible schreef:
    Jullie spreken af om wat te gaan drinken met vrienden en dan vind jij het niet goed dat het met zijn vrienden is?


    omdat we normaal met beide onze vriendn hadden afgesprokn bij ons in het stad , maar ik heb de mijne dus gewoon moeten laten staan , omdat hij perse ergens anders heen wou , omdat daar wat mensen kwamen dat hij kende , het punt is gewoon dat ik altijd mee moet met hem en zijn vrienden op plaatsen waar ik helemaal niet graag ga , en hij nooit is zal meegaan met mij (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Nou, dan moet je dat van te voren zeggen en dan niet daar gaan staan lopen chagrijnig doen, vind ik :W


    ik kon toch moeilijk in de auto beginnen ruzie maken met dat andere meisje bij ? en daarbij hij weet best dat ik daar niet graag ga , ik had gezegd dat ik ergens anders heenwou , maar hij was gwn koppig (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Brooklyn schreef:
    (...)

    omdat we normaal met beide onze vriendn hadden afgesprokn bij ons in het stad , maar ik heb de mijne dus gewoon moeten laten staan , omdat hij perse ergens anders heen wou , omdat daar wat mensen kwamen dat hij kende , het punt is gewoon dat ik altijd mee moet met hem en zijn vrienden op plaatsen waar ik helemaal niet graag ga , en hij nooit is zal meegaan met mij (:

    Oh, oke, dan snap ik je wel (:
    Bij mij is het ook altijd zo en ik ben gewoon op een punt gekomen dat ik niet meer met hem mee ga..
    Probeer er eens met hem over te praten?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kan je niet echt helpen emt het hele uitgaansprobleem, i'm not an expert.
    Maar ik zit momenteel zelf ook in een fase waarvan ik heel bang dat eht de laatste kan/gaat zijn in mijn relatie.
    All i cn say is, you need to talk it out. Echt, een keer samen gaan zitten en al je problemen op de tafel gooien en eht uitpraten.
    i shall go prepare to do the fucking same.

    Veel geluk verder, hopelijk weet je eht op te lossen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wat kut zeg dat het niet goed gekomen is :( Heel veel sterkte meis (flower)

    Ik had dat ook met mijn vriend, maar inmiddels zijn we weer gelukkig :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    MyGod mensen reageren hier echt bot in dit topic. Maar ik geef je wel een punt en ik snap dat het rot voor je is. Jemig mensen alsof jullie allemaal zo chill zouden reageren. Pffff.

    PamperGurl schreef:
    MyGod mensen reageren hier echt bot in dit topic. Maar ik geef je wel een punt en ik snap dat het rot voor je is. Jemig mensen alsof jullie allemaal zo chill zouden reageren. Pffff.

    Wou net zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste