• Wij hadden dus kittens en de laatste kitten is nu net opgehaald. Het is best wel stom om zo'n klein katje aan allemaal drukke, gillende kleine kindjes mee te geven die nu al begonnen met aan de staart te trekken... =P

    Maar om dit topic nuttig te houden, hebben jullie ook al eens kittens gehad?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nawwww :(
    Nop nog nooit


    Life is hard and then we die

    ja de kat die nu op mijn schoot zit heeft 2xkittens gehad^^
    slechte moeder


    You can't not look cool with a crossbow.

    Yup...

    Maaam, ik wil die houden!
    Maaam, die is ook lief!
    Maar man, kijk hoe schattig ze is!

    so, only 2 left. Nu heb ik 2 katten, 3 kittens.
    Life is good


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Babykonijntjes zijn toch geen kittens? Of wel? (no_chears)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 15:29 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    Babykonijntjes zijn toch geen kittens? Of wel? (no_chears)



    I love you


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jackal schreef:
    Babykonijntjes zijn toch geen kittens? Of wel? (no_chears)


    Haha lol, vast wel. Wacht, dan heb ik ook kitten-visjes.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Yep toen ik een jaar of 2/3 was. Daarvan hebben we er één gehouden. En nu heb ik zelf weer twee kittens om me heen rennen, maar die zijn van een nestje van iemand anders.


    your eyes are like stars in the night.

    We hebben altijd mannetjes katten..
    Misschien dat die stiekem zwanger zijn geraken...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb ook al een keer kittens gehad. Dat zijn nu twee grote katers die Pim en Pom heten ;D


    26 - 02 - '16

    *denkt of mijn kater als kittens heeft gehad*
    Ik denk het niet hoor (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nee. Wij hebben twee mannetjes honden. Dus kittens zullen wel niet komen x]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ja, jammer genoeg ging er van alles mis.
    Het waren er vier: eentje was geboren met een open buik, dus die buik was niet dicht gegroeid, een ander was lam.
    Dan hadden we er nog twee over, eentje is naar een boerderij en de andere hebben we zelf gehouden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jaa,, maar we dachten dat onze kat een mannetje was. Nja toen bleek ze zwanger te zijn en kregen we vijf kittens erbij. We hebben zelf de mooiste gehouden (een halve siamees)


    Take risks and conquer your fears.

    Wij hadden ooit 9 katten tegerlijk. Eerst 2 vrouwtjes, amar die hadden een triotje met een kater en toen waren het er 9. We hadden ze de eerste maanden gehouden amar toen we merkte dat het zo niet ging moesten we er 6 op laten halen. Even later stierf moeder één en de moeder van het kittentj wat mocht blijven werd naar een asiel gebracht omdat hij de 4-jarige mij krabte, kee rop keer. Uiteindelijk is alleen Boeboe er nog en die is 10 dagen geleden 11 geworden. Op 1-11-11 werd hij 11 :'D

    By the way, die kat woont nu bij mijn oma.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 16:46 ]


    Let it come and let it be

    Als eens gehad. Na drie miskramen kwamen er een kater en een poes uit.
    En toen heb ik gedreigd.. En jup, ze zijn er nog steeds mijn lieve Prada jochie en Bonita ^.^
    Naja, en nu hebben we er sinds een maand of twee ook een ander poesje, kitten bij. Dat maakt 4 ^-^


    Feel the fire, but do not succumb to it.