• Ik heb het driehonderdste bericht gepost in het vorige topic, dus hier is nummer 3. Ik heb de tekst even gekopieerd. (:

National Novel Writing Month is weer begonnen.

Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.

En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

[ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:45 ]

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Lilium schreef:
    Zo jammer dat ik niet mee kan doen dit jaar :/ Ik haat school & toetsweek :Y) Maar ik denk dat ik wel meedoe aan Camp NaNoWriMo :9~
    Succes iedereen!

En anders zoek je een andere maand uit en ga je voor jezelf een maand lang schrijven. Misschien zijn er dan ook wel andere mensen die deze maand niet mee hebben kunnen doen, die met je mee willen doen! (krul)

And now we're counting down to Phase Zero.

Joyable schreef:
    Ik wil heel graag schrijven, maar een betoog zit me in de weg. Wie weet argumenten voor de invoering van doodstraf en tegen de invoering van de doodstraf? helpmealsjeblieft (nerd)

Tegen: de moordenaars komen er te gemakkelijk vanaf

comfort in c h a o s

Joyable schreef:
    Ik wil heel graag schrijven, maar een betoog zit me in de weg. Wie weet argumenten voor de invoering van doodstraf en tegen de invoering van de doodstraf? helpmealsjeblieft (nerd)

Het is veiliger voor de samenleving als het helemaal zeker is dat die zware crimineel nooit meer een voet buiten de gevangenis zal zetten. Ook is het goedkoper, want gevangenissen kosten de overheid jaarlijks miljoenen, en als de gevangene bijvoorbeeld een seriemoordenaar is lijkt het misschien eerlijk als zijn leven ook wordt beëindigd.
    Aan de andere kant valt het niet meer terug te draaien en is dat natuurlijk erg beschamend als achteraf blijkt dat een ter dood veroordeelde onschuldig was. Bovendien zijn er ook mensen die zeggen dat de doodstraf veel te gemakkelijk is - door een einde aan het leven te maken van die persoon lijdt hij veel minder dan als je hem gewoon zijn leven lang gevangen zou houden. En je moet ook nog overwegen of je je eigenlijk niet naar het niveau van een moordenaar verlaagt als je iemand de doodstraf oplegt. Veel gelovigen zijn er ook op tegen omdat het aan God is om over leven of dood te bestemmen.
    Ik hoop dat je hier iets aan hebt. :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

@Joyable: Je hebt natuurlijk de ethische kant. Is het wel menselijk om iemand te vermoorden, wat diegene dan ook heeft gedaan? Wanneer verdient iemand gedood te worden?
    En als je de doodstraf invoert, moet je hem dan ook gebruiken tegenover zwakbegaafden? Klik.
    En waar moet je dan de grens stellen? Wanneer is iemands IQ laag genoeg om niet dood gemaakt te hoeven worden?

& allemaal van dat soort ethisch bla bla bla.

Carry me away, I hope that you don't break.

Trouwens, @ Square:
    Genesis 9:6 Wie des mensen bloed vergiet, diens bloed zal door de mens vergoten worden, want naar het beeld Gods heeft Hij de mens gemaakt.

Eurydice schreef:
    Trouwens, @ Square:
    Genesis 9:6 Wie des mensen bloed vergiet, diens bloed zal door de mens vergoten worden, want naar het beeld Gods heeft Hij de mens gemaakt.

Ken jij de Bijbel vanbuiten? D;

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Eurydice schreef:
    Trouwens, @ Square:

Ik weet het, maar het ligt er aan waar je naar kijkt - in de tien geboden staat tenslotte ook dat je niet mag doden, dus eigenlijk spreekt dat elkaar al tegen. Het ligt er heel erg aan hoe je de Bijbel interpreteert en aan welke delen je het meeste waarde hecht.

Unnoted schreef:
    (...)

Ken jij de Bijbel vanbuiten? D;
    Haha, nee. Ik wist dit toevallig aangezien ik een keer moest debatteren over dit onderwerp.

Yeah, ik heb toch nog de 5K gehaald, 5108 woorden om precies te zijn :]

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Oppugno schreef:
    Yeah, ik heb toch nog de 5K gehaald, 5108 woorden om precies te zijn :]
    Goed zo! (:

Ik had net zo'n moment van;
    hier moet de naam van mijn hoofdpersoon komen.
    ..
    ..
    HOE HEET MIJN HOOFDPERSOON?

Eurydice schreef:
    ..
    ..

Jef. (cool)

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Joyable schreef:
    (...)

En anders zoek je een andere maand uit en ga je voor jezelf een maand lang schrijven. Misschien zijn er dan ook wel andere mensen die deze maand niet mee hebben kunnen doen, die met je mee willen doen! (krul)

Haha, dat kan, maar dan wordt het waarschijnlijk toch nog in de zomervakantie en dan kan ik net zo goed wachten tot Camp (:

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Eurydice schreef:
    ..
    ..

Haha, dat heb ik ook al een paar keer gehad. :x

Mijn hoofdpersonen heten Audrey en Timothy. Lol.

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...