• Ik heb het driehonderdste bericht gepost in het vorige topic, dus hier is nummer 3. Ik heb de tekst even gekopieerd. (:



    National Novel Writing Month is weer begonnen.

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.




    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee:
    AfterToday
    Anhysbys
    Annwfyn
    Assassin
    Austen
    Brielle
    Bronte
    C18
    CrazyChicken
    Defensive
    DirectionOne
    Edhelia
    Episkey
    Emrys
    Eurydice
    Godess
    Hel
    iPotter
    Joyable
    LoQueSoy
    Mendacium
    Mutant
    Nightlock
    Oppugno
    Pariah
    PixelPunk
    Pumpkins
    Schneider
    Sid
    Sjenkie
    Snatcher
    Square
    Starkiller
    vocalizer
    Voiceless
    Wandless
    xMystic
    omymalfoy
    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij.

    In dit topic kan je over NaNoWriMo praten en elkaar tips geven enzo.
    In dit topic kan je je vooruitgang zetten.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 12:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oppugno schreef:
    Mijn hoofdpersonen heten Audrey en Timothy. Lol.


    Die van mij heten Sophie, Cerberus, Oz en Matt. Maar de beste vriend van Sophie heet ook Timothy. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Die van mij heten Sophie, Cerberus, Oz en Matt. Maar de beste vriend van Sophie heet ook Timothy. (:

    Lol, Oz is een blije naam x) Ik kon geen naam bedenken, maar toen zag ik de acteur die Wormtail in Harry Potter speelt en die heet Timothy, dus nu heet mijn hoofdpersoon ook zo :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lilium schreef:
    (...)

    Haha, dat kan, maar dan wordt het waarschijnlijk toch nog in de zomervakantie en dan kan ik net zo goed wachten tot Camp (:


    Oh ja, zo. :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Unnoted schreef:
    (...)

    Jef. (cool)
    Bijna. Katelijne x)
    Ik heb eigenlijk maar een hoofdpersoon. Wel een paar belangrijke bijpersonages: Lea, Hannah, Ariana, Christiaan, meneer Van Laaren en Daniël.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Oppugno schreef:
    (...)
    Lol, Oz is een blije naam x) Ik kon geen naam bedenken, maar toen zag ik de acteur die Wormtail in Harry Potter speelt en die heet Timothy, dus nu heet mijn hoofdpersoon ook zo :'D


    Hoeze een blije naam? x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ken iemand met de bijnaam Os :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Sla mij, ik heb gisteren weer niks geschreven. Ik heb de hele dag gewerkt op 2 uur slaap, dus ik ben om 21.00 uur naar bed gegaan. Ik was kapot! Vanavond nog maar een poging doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    Sla mij, ik heb gisteren weer niks geschreven. Ik heb de hele dag gewerkt op 2 uur slaap, dus ik ben om 21.00 uur naar bed gegaan. Ik was kapot! Vanavond nog maar een poging doen.

    -slaat je- Hopen dat het vandaag wel lukt! :]

    @Square: Hm, het klinkt zo vrolijk x)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ga je niet slaan (cat)
    Kan je niet nu gaan schrijven?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Ik ga je niet slaan (cat)
    Kan je niet nu gaan schrijven?

    Nope, geen tijd. Moet zo weg om mijn oude huis leeg te halen, en daarna ga ik terug naar mijn kamer in Diemen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    (...)
    Nope, geen tijd. Moet zo weg om mijn oude huis leeg te halen, en daarna ga ik terug naar mijn kamer in Diemen.
    Dan schrijf je tot je weg moet en in je kamer in Diemen :Y)
    Elk woord telt (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Dan schrijf je tot je weg moet en in je kamer in Diemen :Y)
    Elk woord telt (:

    Dat zeg ik, vanavond ga ik schrijven (in Diemen dus).
    Ik heb nu geen tijd meer om te schrijven, moet over een half uur weg en moet de auto nog inladen :') En douchen. Dus ga ik ga ik nu doen :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sjenkie schreef:
    Sla mij, ik heb gisteren weer niks geschreven. Ik heb de hele dag gewerkt op 2 uur slaap, dus ik ben om 21.00 uur naar bed gegaan. Ik was kapot! Vanavond nog maar een poging doen.


    Ik ga je echt niet slaan als je een dag niets schrijft omdat je twee uur hebt geslapen. Ik vind het zelfs heel logisch dat je dan liever naar bed gaat. Je moet dan gewoon vanavond wat meer schrijven. :'D


    En ik snap nog steeds niet waarom Oz vrolijk klinkt. Maar misschien ligt dat ook wel aan mij, want het personage in mijn verhaal is niet echt "vrolijk". (cat)
    Hij is eerder een van die slechterikken die uiteindelijk toch aan de goede kant staat omdat dat hen beter uitkomt. Hij heet eigenlijk Oscar en zijn bijnaam is Oz omdat er een weerwolf is in Buffy the Vampire Slayer die zo heet, al lijkt hij daar verder helemaal niet op.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik ga je echt niet slaan als je een dag niets schrijft omdat je twee uur hebt geslapen. Ik vind het zelfs heel logisch dat je dan liever naar bed gaat. Je moet dan gewoon vanavond wat meer schrijven. :'D


    En ik snap nog steeds niet waarom Oz vrolijk klinkt. Maar misschien ligt dat ook wel aan mij, want het personage in mijn verhaal is niet echt "vrolijk". (cat)
    Hij is eerder een van die slechterikken die uiteindelijk toch aan de goede kant staat omdat dat hen beter uitkomt. Hij heet eigenlijk Oscar en zijn bijnaam is Oz omdat er een weerwolf is in Buffy the Vampire Slayer die zo heet, al lijkt hij daar verder helemaal niet op.
    Oh, Buffy the Vampire Slayer. Daar zit een van de HIMYM-spelers in ^^


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Hebben jullie al wel eens een van de uitdagingen die door de 'dare machine' gesteld zijn aanvaard? c;


    comfort in c h a o s