• CAN'T IMAGINE BETTER FRIENDS THEN YOU, I LOVE YOU <3

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 20:48 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    NiallsNandos schreef:


    Serieus, in deze bus zat ik dus 15min voordat het gebeurde O.o


    gadverdamme doe niet zo eng;x
    ben echt blij dat je daar niet inzat, zijn er mensen dood/gewond?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    IK zit te freaken, ik wil het weten wat ze voor belgie hebben !


    i'm broken, do you hear me.

    Ik voel me nu echt stom haha, ik kan helemaal niet meer meedoen aan die prijsvraag voor bol.com, want ik kán en mag helemaal niet naar het buitenland vliegen dan want ik mag 6 weken niet vliegen en 3 weken niet sporten en inspannen echt D: (cat)


    SLOAN.

    Chiam schreef:
    Robin,
    dat is voor het album al te horen in brussel
    maar blijbaar zijn de jongens daar niet


    ja ik mag dan toch niet om alleen maar het album te horen alleen als ze er zouden zijn zou ik denk wel mogen gaan maar ik heb die dag erna weer pw frans en dat moet ik wel goed maken


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    maar ik zie nergens dat het zonder ze is ? :D


    i'm broken, do you hear me.

    OneThing schreef:
    (...)

    gadverdamme doe niet zo eng;x
    ben echt blij dat je daar niet inzat, zijn er mensen dood/gewond?

    Nee gelukkig niet omdat er maar vijf mensen inzaten volgens mij maar als dit nou een kwartier eerder was gebeurt dan waren er wss wel gewonden gevallen omdat de bus toen echt helemaal vol zag, wacht ik ga het evenopzoeken(:
    dit staat bij het ad:
    Een bus van Arriva is vanmiddag rond 14.15 uur in brand gevlogen op de Nieuwe Purmerweg in Amsterdam. De bus vervoerde vijf passagiers.
    Een automobilist zag de bus branden en waarschuwde de buschauffeur die de bus aan de kant zette. Hierna konden de passagiers veilig uitstappen. Even later vlogen de vlammen uit de achterkant van de Arriva-bus.

    De brandweer kon niet voorkomen dat het voertuig grotendeels uitbrandde. Het is onbekend waardoor de brand is ontstaan.

    Bekijk beelden van de brand op AT5.nl
    08/11/11 16u00


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Mutilant schreef:
    Ik voel me nu echt stom haha, ik kan helemaal niet meer meedoen aan die prijsvraag voor bol.com, want ik kán en mag helemaal niet naar het buitenland vliegen dan want ik mag 6 weken niet vliegen en 3 weken niet sporten en inspannen echt D: (cat)


    awhh that sucks, maar je hebt wel die mail enzo al verzonden ?

    @chelsea ik freak net zo hard met je mee, ik wil het ook weten , maar wss komen ze gewoon naar belgiedenk ik haha (: dan hoop ik dat ik ook gwn kan komen ;x maakt me niet uit dat mensen dat dan stom vinden alles om ze nog een x te zien en antwerpen is dixhterbij dan amsterdam


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ik begrijp het hoor , als ik kon was ik ook naar A'dam gekomen :D


    i'm broken, do you hear me.

    @fabienne woow focking eng:x gelukkig was het niet toen je erin zat


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Chiam schreef:
    maar ik zie nergens dat het zonder ze is ? :D


    thats true
    maar er staat wel alleen om het album te horen, anders had erbij moeten staan dat het met de jongens was, en die fotos worden naar hun opgestuurd dus dat is dan wel een teken dat ze er niet bij zijn


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    NOU, DIE REACTIES VAN HESTER EN LIANNE.
    ik wil niet in een kast, en al helemaal niet zonder Zayn (aa)


    Some things are changing too much.

    Weetje als het kon zou ik ook wel naar belgie willen voor 1D, maar ik vind eerst dat alle belgen eerst mogen enzo(:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    @RObin, ja daar heb je wel gelijk in :D


    i'm broken, do you hear me.

    Maliksshoes schreef:
    NOU, DIE REACTIES VAN HESTER EN LIANNE.
    ik wil niet in een kast, en al helemaal niet zonder Zayn (aa)

    Als die kast met Nathan of Niall is zou ik dat helemaal niet erg vinden :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Maar ik ga slapen aangezien ik nogal heel erg moe ben,
    NIGHTY NIGHT SWEETIES <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!