• CAN'T IMAGINE BETTER FRIENDS THEN YOU, I LOVE YOU <3

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 20:48 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    http://tinychat.com/liekepoynter


    i'm broken, do you hear me.

    OneThing schreef:
    okee failik weet niet hoe lieke dat heeft gedaan met wachtwoord, en ik kan de link niet vinden


    op tinychat?
    http://tinychat.com/liekepoynter
    deze is al met ww(:


    What's so bad about being different?

    ben ik weer, Robin ik heb hem gelijk geactiveerd haha.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    aah sanne heb je de lettertype wel goed gezet dan? xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    OneThing schreef:
    aah sanne heb je de lettertype wel goed gezet dan? xd
    ja :Y)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hello :3
    Ik heb een gebroken hart D;

    ESHTER NOO VAS HAPPENIN'?


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Narry schreef:
    Hello :3
    Ik heb een gebroken hart D;


    Mehmeh. <3 HUG -voor de 2de keer ja-
    (nerd)


    Remember when...

    ESTHER LAAT DEZE KOE JE OPVROLIJKEN.


    Remember when...

    OneThing schreef:
    ESHTER NOO VAS HAPPENIN'?

    Naja, die jongen die ik dus al bijna een jaar leuk vind, blijkt best wel een klootzak te zijn. Een vriend van mij had aan hem verteld dat iemand een oogje op hem had, natuurlijk wou hij graag weten wie, maar dat werd hem niet verteld. Dus M (zou noem ik die vriend even) zei tegen hem 'Ze maakt het snel genoeg bekend'. En toen zei mijn crush die we gaan dopen tot H 'Ik hoop het niet. Heb al genoeg stress van school, kan die shit er niet bij gebruiken'. Ja nou oké, dat snap ik en vind ik ook geen probleem, maar toen kwam dit 'Als ik zou willen had ik zo binnen vijf minuten een vriendin' erg leuk om te horen, toen kwam het verhaal dat in zijn geloog geen vriend-vriendin relatie niet bestaat. Dus vroeg M hoe ze dan hun nageslacht kregen x'D
    Was het 'Gewoon, gewoon trouwen zonder iemand al te goed te kennen'.
    En toen maakte hij een belediging 'Dus niet zo als de westerse vrouwen die je binnen twee dagen verlaten'. Die kwam ook wel hard aan, omdat mijn ouders gescheiden zijn...
    en H kreeg dus geen naam te horen dus werd hij echt gefrustreerd, al zijn vriendelijkheid was gewoon weg.
    Tjaa... het gebeurde trouwens onder msn, die vriend heeft gewoon het hele gesprek aan mij door gespeelt.

    Sorry voor mijn aanstellerij en lange verhaal --'

    En met verdriet gaan we tekenen.....

    Narry schreef:
    (...)
    Naja, die jongen die ik dus al bijna een jaar leuk vind, blijkt best wel een klootzak te zijn. Een vriend van mij had aan hem verteld dat iemand een oogje op hem had, natuurlijk wou hij graag weten wie, maar dat werd hem niet verteld. Dus M (zou noem ik die vriend even) zei tegen hem 'Ze maakt het snel genoeg bekend'. En toen zei mijn crush die we gaan dopen tot H 'Ik hoop het niet. Heb al genoeg stress van school, kan die shit er niet bij gebruiken'. Ja nou oké, dat snap ik en vind ik ook geen probleem, maar toen kwam dit 'Als ik zou willen had ik zo binnen vijf minuten een vriendin' erg leuk om te horen, toen kwam het verhaal dat in zijn geloog geen vriend-vriendin relatie niet bestaat. Dus vroeg M hoe ze dan hun nageslacht kregen x'D
    Was het 'Gewoon, gewoon trouwen zonder iemand al te goed te kennen'.
    En toen maakte hij een belediging 'Dus niet zo als de westerse vrouwen die je binnen twee dagen verlaten'. Die kwam ook wel hard aan, omdat mijn ouders gescheiden zijn...
    en H kreeg dus geen naam te horen dus werd hij echt gefrustreerd, al zijn vriendelijkheid was gewoon weg.
    Tjaa... het gebeurde trouwens onder msn, die vriend heeft gewoon het hele gesprek aan mij door gespeelt.


    omg, wat een lul -.-
    je verdient veel beter esther. Serieus als hij dat allemaal zegt verdient hij je echt niet. Je bent zo een leuk lief meisje. Dat bij een leuke jongen hoort. Enniet bij een oetlul.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Oh maar Esther toch,
    je weet wat ik je gistereen heb vertelt eh (a)


    i'm broken, do you hear me.

    AHW ESTHER DAT IS ECHT ZO KUT HE ;o
    je kan me alles vertellen he schat, en ik ben er voor je <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.