• We moeten dus een verhaal maken bij een liedje. En ik heb voor dit nummer gekozen:



    Maar geen idee hoe ik moet beginnen.

    Iemand?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 21:54 ]

    Heb je geen bepaald beeld in je hoofd als je dat liedje luistert? Probeer dan eerst dat beeld zover mogelijk uit te werken, en ga dan schrijven. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mhh, betekend dit liedje iets voor jou? Ik denk namelijk dat je een lied moet pakken wat voor jou veel betekend of dat je het lied zo geweldig mooi vind, want ik heb zo'n gevoel dat je nu zomaar een lied hebt gekozen.


    <3

    Ik zou alsnog een topic openen en daar al die rap inzetten als ik jou was...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Forte schreef:
    Mhh, betekend dit liedje iets voor jou? Ik denk namelijk dat je een lied moet pakken wat voor jou veel betekend of dat je het lied zo geweldig mooi vind, want ik heb zo'n gevoel dat je nu zomaar een lied hebt gekozen.


    Nee ik heb gevoelige herringen aan dit nummer.

    Basecca schreef:
    Ik zou alsnog een topic openen en daar al die rap inzetten als ik jou was...


    Ik moet een verhaal verzinnen dus moet ik een nummer pakken die ik mooi vind.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee ik heb gevoelige herringen aan dit nummer.


    Dan zou ik die herinneringen gebruiken voordat verhaal.


    <3

    Forte schreef:
    (...)

    Dan zou ik die herinneringen gebruiken voordat verhaal.


    Dat ga ik doen.