• We moeten dus een verhaal maken bij een liedje. En ik heb voor dit nummer gekozen:



    Maar geen idee hoe ik moet beginnen.

    Iemand?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 21:54 ]

    waar gaat et liedje over..??


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee, want ik ga die muziek niet eens verder luisteren.


    Let it come and let it be

    Midna schreef:
    waar gaat et liedje over..??


    Over een groep vrienden die de vriendin van 1 van hun vermoord en hoe hun het meemaken zegmaar.

    Hale schreef:
    (...)

    Over een groep vrienden die de vriendin van 1 van hun vermoord en hoe hun het meemaken zegmaar.


    nou dan begin je eerst.. bij een feest ofzo? of dat ze samen ergens zijn..
    Dus je begint positief, en dan ga je langzamerhand naar het moord gedeelte? (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    nou dan begin je eerst.. bij een feest ofzo? of dat ze samen ergens zijn..
    Dus je begint positief, en dan ga je langzamerhand naar het moord gedeelte? (:


    Ja dat idee had ik ook al.

    Maar krijgen ze dan ruzie of hebben die jongens teveel gedronken?

    Ik wil het niet te heftig maken namelijk.

    Hale schreef:
    (...)

    Ja dat idee had ik ook al.

    Maar krijgen ze dan ruzie of hebben die jongens teveel gedronken?

    Ik wil het niet te heftig maken namelijk.


    Ligt eraan.. wat zegt het liedje..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Ligt eraan.. wat zegt het liedje..


    Het eerste couplet gaat over de moord.

    Ze zijn gewoon thuis en de jongen heeft stress omdat hij ontslagen is.
    Hij reageerd het op haar af. Hij wil haar niet slaan maar het gaat vanzelf. Hij lsaat haar dus dood en dan belt hij zijn beste maat op omdat hij niet weet wat hij met het lichaan moet.

    Hale schreef:
    (...)

    Het eerste couplet gaat over de moord.

    Ze zijn gewoon thuis en de jongen heeft stress omdat hij ontslagen is.
    Hij reageerd het op haar af. Hij wil haar niet slaan maar het gaat vanzelf. Hij lsaat haar dus dood en dan belt hij zijn beste maat op omdat hij niet weet wat hij met het lichaan moet.


    Dan moet je dat ook zo in je verhaal verwerken anders klopt het niet


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Dan moet je dat ook zo in je verhaal verwerken anders klopt het niet

    Ja maar hoe?

    Hale schreef:
    (...)
    Ja maar hoe?


    Je kan ergens op een random plaats beginnen. Thuis bijv. En dat die gene dan een flashback krijgt over dat ontslag moment en dan kan hij zich niet meer houden dan gaat hij op die vriendin inrammen ofzo.


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    (...)

    Je kan ergens op een random plaats beginnen. Thuis bijv. En dat die gene dan een flashback krijgt over dat ontslag moment en dan kan hij zich niet meer houden dan gaat hij op die vriendin inrammen ofzo.


    dat is een goed idee.

    Ik denk dat je best wel een lastig nummer hebt gekozen als ik zo hoor waar het overgaat. Ik heb het niet geluisterd, maar wel de reacties gelezen. Het is heel erg moeilijk om vanuit het perspectief van zo'n jongen te schrijven omdat je niet weet wat er in zijn hoofd omgaat. Maar goed, heel erg veel succes(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik kan je niet helpen. Ik kan de muziek niet aanhoren dus weet ik niet waar het over gaat, plus ik ben op het moment heel lui. :W
    Veel succes nog. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb een makkelijker nummer gekozen:

    Ik raak niet verder dan de eerste tien seconden.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.