• Hi guys,
    Mijn suggestie is gewoonweg, heel simpel om een prijzenlijst te activeren.
    Een lijst waarin staat aan welke wedstrijden je al hebt deelgenomen, welke plaats je behaalde etc..
    Voordelen eraan zijn dat je ten eerste ziet waar de personen in geïnteresseerd zijn. Fotografie, schijven, gedichten, templates maken, quizzen,.. Of gewoonweg dat ze niet open staan voor het wedstrijdgebeuren.
    Ook is het voordeel dat het wedstrijden aantrekkelijker maakt. Je wil in de top 3, om een nieuwe plaats in je prijzenlijst vrij te spelen.
    Ik zie er geen nadelen van in.... SO YEA.
    Voor, tegen.......?
    x

    Nah, niet zo nuttig.
    Q is al zo langzaam de laatste tijd en het doet me een beetje denken aan die irritante awards tijd.


    Your make-up is terrible

    Anatolia schreef:
    Ik zie het nut ervan niet in.


    Ivar Oosterloo.

    Jackal schreef:
    Nadeel: de almachtige nutteloosheid.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Discover schreef:
    Ik vind het wel een leuk idee.
    Voor!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hmm, nee. Ik ben er tegen. Het feit is dan gewoon dat ál je wedstrijden dus bijgehouden worden, en iedereen kan zien als je in een wedstrijd faalde. En bovendien hebben verschillende wedstrijden verschillende moeilijkheidsgraden. Of dat je met bepaalde wedstrijden gestopt bent, terwijl het echt een reden had. En als je interesses wilt zien van mensen, kun je gewoon op zijn/haar profiel kijken. En als iemand écht wil laten zien wat zijn plekken in wedstrijden waren heeft diegene een geheel profiel om daarmee te vullen(:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:23 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Anhysbys schreef:
    Jij ziet de nadelen niet, ik zie het nut niet. No offence. Ik vind het niet zo nodig.


    comfort in c h a o s

    Taize schreef:
    Nutteloos, maar wel leuk. Ik ben voor!


    Not all those who wander are lost.

    Tegen, het is nutteloos en het kan een hele lange lijst worden. En Q word er trager van, en dat vind niemand leuk. (no_chears)

    Klinkt leuk, maar lijkt me nogal nutteloos, tegen dus.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Taize schreef:
    Nutteloos, maar wel leuk. Ik ben voor!


    your eyes are like stars in the night.

    Anhysbys schreef:
    Jij ziet de nadelen niet, ik zie het nut niet. No offence. Ik vind het niet zo nodig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cerebellum schreef:
    Hmm, nee. Ik ben er tegen. Het feit is dan gewoon dat ál je wedstrijden dus bijgehouden worden, en iedereen kan zien als je in een wedstrijd faalde. En bovendien hebben verschillende wedstrijden verschillende moeilijkheidsgraden. Of dat je met bepaalde wedstrijden gestopt bent, terwijl het echt een reden had. En als je interesses wilt zien van mensen, kun je gewoon op zijn/haar profiel kijken. En als iemand écht wil laten zien wat zijn plekken in wedstrijden waren heeft diegene een geheel profiel om daarmee te vullen(:

    Eh, het idee was eigenlijk om enkel de wedstrijden waarbij je in de top 3 geraakte in de lijst te zetten. Dus enkel de 'prijzen'. Zegmaar. Maar ik ga ervan uit dat je alsnog tegen bent. :'d

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 22:22 ]

    Anhysbys schreef:
    Jij ziet de nadelen niet, ik zie het nut niet. No offence. Ik vind het niet zo nodig.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.